Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Dankjewel Robert... ziet er veel beter uit, dankjewel!
Mag ik nog 1 verzoekje doen? Kun je de laatste versie nog 1 keer van kleur veranderen?
Ik zou hem graag nog eens willen zien in de kleur van de rode steelies en zonder gepolijste rand.

Alvast bedankt, dit helpt me enorm bij het maken van de keuze voor een neiuwe kleur en velgen!
Zou ik hier ook eens een verzoekje mogen doen? Ik zit eraan te denken een Franse vlag over het dak van mijn auto te laten maken, in de stijl van deze modelauto:

Links uitgecentreerd en liefst enkel over het dak.
Hier foto's van mijn Citroen die jullie ervoor zouden kunnen gebruiken:

[www.flickr.com]
[www.flickr.com]
[www.flickr.com]

Aangezien het nogal prijzig is, wil ik eerst weten of het echt is wat ik wil.
Ook zit ik stiekem te denken aan rode velgen, met wieldopjes uiteraard. Zou iemand dit voor mij kunnen shoppen, om daarop mijn definitieve keuzen te baseren. Bij voorbaat dank.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-01-2011 20:45 door Mielcitrofiel.
Re: Verzoekentopic deel 3
01-01-2011 17:08
Twee dingen, Mielcitrofiel: je afbeeldingen kunnen niet gedownload worden, omdat je die optie kennelijk hebt uitgezet, aldus Flickr. En als je een verandering aan het dak wilt, is het dan niet handig om een foto te nemen waarop meer dak te zien is?

Ik wil best even met je verzoekje aan de slag, maar dat is nu vrijwel onmogelijk. En dat rood van die velgen - zelfde kleur rood als je lak?
Anonieme bezoeker
01-01-2011 18:03
Ik kan ze gewoon downloaden, hoor. Niet dat ik hem ga shoppen, want ik vind de foto's inderdaad niet echt ideaal om een sticker op het dak te laten zien, maar ik wou het gewoon even gezegd hebben... big smile smiley

Robert...
01-01-2011 18:29
Hmm, bij mij staat er echt dit:

Download
The owner has disabled downloading of their photos
YC, je kan gewoon rechtermuisknop => opslaan als doen hoor. winking smiley
Het gaat me er juist om een plaatje te creeeren van hoe het eruit ziet vanuit een normaal perspectief. Ik heb even gezocht en misschien wat handigere foto's gezocht. Qua wielen vind ik een tintje of wat donkerder rood dan het AutoWeek-logo wel mooi. Ben ook wel benieuwd hoe zwart eruit ziet...

Mochten jullie hier niets mee kunnen, ga ik wel eerst andere foto's maken...
Ik ben niet zo heel erg thuis in het foto-bewerkingswereldje.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-01-2011 19:00 door Mielcitrofiel.
Change of plans, heb een setje opknappers gevonden, ben alleen nog niet uit welke kleur het word.

Kan iemand ze shoppen in het rood, fluor geel, brons en zwart (eigenlijk de kleuren zoals op de vorige pagina)
Formaat is gelijk aan de rode steelies op de foto

Hier weer de voorbeeld foto's

Hier is hij al verlaagd maar de foto is wat slecht/donker, dus als dat nog meegepakt kan worden in het bovenstaande plaatje zou super zijn!

Alvast mega bedankt!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-01-2011 10:28 door RobertA.
Goedemorgen,
zoonlief heeft sinds de aankoop van ene Civic een setje zilver/witte Dotz-velgen op overschot.

Kan iemand een impressie maken hoe die onder mijn groene MX-5 ogen?

13-01-2011 11:06
British Racing Green
Kan iemand een impressie maken hoe die onder mijn groene MX-5 ogen?

Als jij voor betere afbeeldingen zorgt, wil ik me er wel aan wagen. Vooral die foto van je auto is een aanfluiting: formaat postzegel, weinig kleur en veel contrast en tot overmaat van ramp bewogen! winking smiley
Anonieme bezoeker
13-01-2011 13:08
Nou ja, de auto staat er tenminste nog helemaal op, uit de velg mist gewoon een hap.

Robert...
13-01-2011 13:46
Robert...
Nou ja, de auto staat er tenminste nog helemaal op, uit de velg mist gewoon een hap.

Niets wat een goede Photoshopper niet zelf kan reproduceren. winking smiley Maar je hebt gelijk, hoor: werk aan de winkel, BRG!
Helaas heb ik de enige betere foto waarop de wielen goed zichtbaar zijn gewist ...
Ik vermoed dat deze wagen en deze velgen geen haar beter zijn ...

Pech voor mij dus sad smiley
Wellicht kunnen ze onder DEZE die er heel goed op gelijkt ... (enkel beige interieur ipv zwart - maar ooit moeten de zetels overtrokken worden in beige leder).
En de velgen zijn de Dotz Shuriken wit/zilver,
misschien is DEZE voorvelg hiervoor bruikbaar, of DEZE perfecte velg.
Anonieme bezoeker
14-01-2011 16:21
*Edit: Ik was al aan de slag gegaan, maar het kan met deze nieuwe foto's een groot stuk beter...*

Ondanks de ronduit belabberde foto's die Mazda destijds blijkbaar maakte van de MX-5 Mk.2:

Ik hoop dat het een idee geeft, want meer dan dat zit er niet in.

Robert...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-01-2011 16:22 door Robert....
Thnx,
het geeft een idee.
Kan eigenlijk alleen maar beter ogen onder een donkerder groen exemplaar ...
Anonieme bezoeker
19-01-2011 20:25
Aangezien hier alle creatieve geesten zitten wil ik jullie vragen mij mee te helpen denken wat te gaan doen met mijn interieur..

Ten eerste het origineel:

De te spuiten delen:

Zie je dingen die ook gemakkelijk mee te spuiten zijn, schroom niet en geef ze een kleur smiling smiley

Overigens ter informatie, mijn interieur is ook rood en de buitenzijde is in de kleur blue de chine, (donker metallic blauw)

De kleuren er in shoppen hoeft niet, meedenken alles is ook voldoende! smiling smiley
Alvast bedankt
Anonieme bezoeker
19-01-2011 20:36
Mielcitrofiel

Mochten jullie hier niets mee kunnen, ga ik wel eerst andere foto's maken...
Ik ben niet zo heel erg thuis in het foto-bewerkingswereldje.

Het zijn hele moeilijke foto's om wat mee te shoppen met al die lichtinvallen en die hoek waaronder de foto genomen is maar ik heb even wat geprobeerd zodat je toch een ideetje krijgt.

Anonieme bezoeker
22-01-2011 20:39
@ Patrick 306 Cabriolet

In welke kleur(en) moeten de delen van je interieur gespoten worden?
Anonieme bezoeker
23-01-2011 21:56
Even snel mijn idee...

Hout:

Carbon:
Anonieme bezoeker
24-01-2011 12:31
Ik heb niet alles geshopt, maar pianolak en chroom zou ook kunnen staan:

Robert...
24-01-2011 12:44
Chroom! Lekker met een laag zonnetje achter je. winking smiley
Anonieme bezoeker
24-01-2011 12:46
Gelukkig zijn er dan ook maar een paar details chroom, de rest is piano black...

Robert...
Anonieme bezoeker
24-01-2011 16:49
Bedankt voor het meedenken, Ik heb t momenteel in de pianolak black staan robert dus dat is lekker toevallig! Helaas is mijn dashboard niet meer in al te mooie staat (dof geworden) dus staat dit wat vreemd. Ik zou kunnen proberen deze ook weer zwarter te krijgen zodat het wel net zo goed als op de photoshop lijkt.

Ik zit nog erg in dubio, gelukkig heb ik nog even. Volgende week maandag gaat de auto eerst naar de spuiterij toe om de buitenkant in een mooi lak laagje te laten zetten smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-01-2011 16:52 door Patrick 306 Cabriolet.
Anonieme bezoeker
24-01-2011 18:15
Houd je het exterieur Blue de Chine of wordt dat ook een andere kleur? (puur uit nieuwsgierigheid)

Robert...
Anonieme bezoeker
25-01-2011 08:25
Robert...
Houd je het exterieur Blue de Chine of wordt dat ook een andere kleur? (puur uit nieuwsgierigheid)

Robert...

De kleur blijft gewoon Bleu de Chine maar de auto wordt gewoon weer geheel strak gemaakt in de originele kleur. smiling smiley

Edit: de reden hiervan is misschien ook wel goed om te vermelden :P Als ik hem spuit heb ik t idee dat ik t helemaal goed moet doen of niet. En aangezien ik het niet zie zitten om het hele blok uit te bouwen voor een spuitklusje zodat alles in de zelfde kleur is houdt ik het liever origineel.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2011 08:26 door Patrick 306 Cabriolet.
Anonieme bezoeker
27-01-2011 09:29
Het is nu eerst hoogglans zwart geworden.

Even 3 foto'tjes waarbij ik geprobeerd heb de kleur goed vast te leggen op de foto maar dit blijkt echt heel lastig te zijn, haha.

Die lopers in t framepje zijn overigens al van t polyesteren maar heb ik niet weggeschuurd. Zie je toch nooit weer omdat de radio er binnen in valt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-01-2011 09:31 door Patrick 306 Cabriolet.
Anonieme bezoeker
27-01-2011 10:43
Heb je hem zelf zo omgebouwd dat er een navigatiescherm inpast? Ik vind het in ieder geval wel netjes staan, al kun je het natuurlijk pas echt beoordelen als het in de auto zit.

Robert...
Anonieme bezoeker
27-01-2011 21:54
Robert...
Heb je hem zelf zo omgebouwd dat er een navigatiescherm inpast? Ik vind het in ieder geval wel netjes staan, al kun je het natuurlijk pas echt beoordelen als het in de auto zit.

Robert...

Ja ik heb maar gewoon de polyester er bij gepakt en aan de slag gegaan winking smiley

Edit: en eerlijk gezegt is dit al poging 2, eerst was hij al af:

maar ik was niet tevreden over t eindresultaat, ik vond dat de radio verder naar binnen moest gaan vallen, haha.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-01-2011 21:58 door Patrick 306 Cabriolet.
Zouden jullie voor mij deze verstralers willen "shoppen" naast de kentekenplaat, voor de roostertjes?
Je bedoelt dit big smile smiley?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-02-2011 15:23 door CorZa.
Anonieme bezoeker
01-02-2011 14:57
Alsjeblieft Jeffrey, ga even niet Miel's hele post inclusief plaatjes lopen quoten, je post staat er direct na! Paginas in dit topic zijn al lang genoeg...

En om de post even nuttig te maken: Zo, dat is een verbetering!

Robert...
01-02-2011 15:37
@BRG, geeft dit een indruk? Even snel in mekaar geshopt op 10 minuten, maar het geeft een duidelijk beeld: niet doen! winking smiley

Onder een rond model als de MX-5 moeten ronde 'zachtere' velgen dan deze... worstmodel bijvoorbeeld winking smiley
@CorZa
Thnx
Vind het eigenlijk best stoer zo ...
Heb mijn "bollekesvelgen" en die blijven hoedanook.
De 5-spaaks die eronder zaten toen ik hem kocht, zitten intussen onder de Golf III van zoon 2.
En die Dotzen liggen toch maar doelloos gestapeld in mijn garage ...
Gewoon af en toe eens wisselen ... een seizoen met bollekes, een seizoen met Dotz, een seizoen met bollekes, ...
01-02-2011 15:52
Is het geen idee om ze dan de lakkleur van de wagen mee te geven? Of in ieder geval een donkere kleur. Lijkt mij persoonlijk mooier smiling smiley
Anonieme bezoeker
01-02-2011 15:55
Dat lijkt mij ook idd.
01-02-2011 16:05
Oef, ja dat is zeker eye rolling smiley
Bedankt voor de shop, vind 't zelf erg mooi en ze komen er zeker onder!
Hee!

Voor mijn Nissan Cherry ben ik aan het zoeken naar nieuwe velgen en het type worstenvelgjes/minilites staan mij erg aan! Mijn vraag is, kunnen jullie de volgende velgen shoppen onder mijn Cherry:

ff 2 fototjes:

En de auto:

Alvast hartelijk dank!!!!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2011 17:20 door x-trailrijder.
Zelfde grootte?

Even een snelle shop:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2011 17:54 door Joël D..
Tnx Joel! Qua kleur/ belichting alleen niet zo overtuigend maar ik weet nu waar ik naar moet zoeken. Zouden jullie deze voor mij kunnen shoppen:

de velgen onder een Ae86:

moeten onder mijn cherry:

Nogmaals bedankt!!!
Anonieme bezoeker
09-05-2011 21:52
Anonieme bezoeker
09-05-2011 23:00
Kijk, dat zijn nog eens foto's! De donor en de afbeelding zelf hebben (bijna) dezelfde hoek en belichting, daar kunnen veel posters hier nog wat van leren.

Robert...
Super!! Heel erg bedankt! Staat echt gruwelijk mooi!

@Robert, tnx! het was een flinke zoektocht maar ik het resultaat is nu zowaar niet van echt te onderscheiden!!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-05-2011 23:04 door x-trailrijder.
Anonieme bezoeker
16-05-2011 19:09
mooie velgen

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-05-2011 19:17 door ddrman.
Anonieme bezoeker
05-07-2011 21:38
Beste photoshoppers,

Zou iemand de velgen onder deze 106 Rallye

kunnen shoppen onder mijn Corolla:

Alvast bedankt!
Here you go:

EDIT: Zie dat de wielen niet helemaal rond meer zijn, maargoed: voor het idee. big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-07-2011 09:49 door Joël D..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close