Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Zomaar voor de looks dat zal toch wel duidelijk zijn, zo mag hij er voor mij meteen komen!thumbs up
Het topic behoeft geen schop meer, toch breng ik het weer wat leven in met een nieuw verzoek. smiling smiley

Gisteren hebben we de Daihatsu YRV opgehaald en staat netjes naast de Alto geparkeerd. Eigenlijk is deze Daihatsu niet veel anders dan de Materia die we hebben gehad, hij schreeuwt namelijk om kleine persoonlijke modificaties, iets wat de vorige (eerste) eigenaar ook niet is ontgaan en hem nieuw besteld heeft met een chromen buitenboord beugel grinning smiley

Eigenlijk zijn het 3 verzoekjes in 1. Allereerst de foto's waar jullie gebruik van kunnen maken :

Foto 2 of Foto 3

Verzoek 1 : Getinte achterramen, mag in verschillende gradaties, om te kijken waarbij het effect optimaal is, maar waar je mogelijk nog wel normaal naar buiten kan kijken ipv turen.

Verzoek 2 : Waarschijnlijk komt er dus geen aftermarket dagrijverlichting op, toch ben ik wel benieuwd hoe dit zou staan. Wat lijkt jullie de beste plek hiervoor? Zelf had ik 2 opties in gedachten. Of het zouden dan van die smalle DRL balkjes worden, direct onder de kentekenplaat. Of ronde DRL units en deze meer in de 2 hoeken geplaatst, ook onder de kentekenplaat.

Verzoek 3 : Bij aanschaf van de Materia had ik een aantal shops gemaakt van hoe een bestelvariant van de Materia er uit zou zien. En daarvan had ik ook ergens een 'PanelVan' gemaakt van een YRV. Helaas kan ik deze foto niet zo snel vinden, maar ik ben tegelijkertijd benieuwd hoe het resulstaat zou worden als de achterste portieren dicht gemaakt en gecleaned zouden worden van handgrepen van deze YRV. Het achterste zijruitje dichtgeplakt en dus niet weggewerkt. Dit om een realistisch beeld te geven hoe het er uit zou komen te zien. De foto die ik destijds had bewerkt was van een gele YRV en hele deur + het ruitje er uit geshopped = onrealistisch en niet/moeilijk uitvoerbaar.
Getinte ramen:

Voor wat betreft je DRL: de foto's die je hebt geplaatst zijn daar niet ideaal voor, sowieso niet voor de plaatsing onder de nummerplaat. Dat deel is namelijk op alle drie je foto's niet goed zichtbaar... Het makkelijkst is natuurlijk een foto recht van voren drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2014 11:50 door MichelSchreurs.
Perfect! thumbs up Ik ga zo eerst m'n auto eens even wassen, mocht niemand me voor zijn geweest ga ik er daarna even mee aan de slag voor je.
Of in de behuizing van de koplampen zoals Audi?

Daar zie je ook veel oudere Golfjes en A3-tjes mee rijden. grinning smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2014 12:20 door JW01 (vanaf een Appel).
JW01 (vanaf een Appel)
Of in de behuizing van de koplampen zoals Audi?

Daar zie je ook veel oudere Golfjes en A3-tjes mee rijden. grinning smiley
Oeps... blijkbaar is er iets niet goed gegaan.

Wat ik dus wilde zeggen:

Eigenlijk geef je het antwoord zelf al grinning smiley

Ik vind het echt honds lelijk dat mensen dat doen. De kans dat ik DRL ga monteren is kleiner dan dat de pushbar er t.z.t. er af gaat, puur om een aantal tankbeurten te kijken wat het verschil in verbruik is. Is het verschil verwaarloosbaar, dan gaat ie er weer op, anders verkoop ik zijn beugel en heb ik een echte win-win situatie ;

grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2014 19:26 door Meike.
Da's logisch! grinning smiley
Dan kun je 'm uiterlijk altijd nog ombouwen tot Turbo.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2014 19:36 door JW01 (vanaf een Appel).
JW01 (vanaf een Appel)

Als in, even kijken naar een motorkapje van een Turbo ? winking smiley
Dat is het enige dat ik op zich wel 'mis' in het ontwerp van de YRV zonder de turbo. Die motorkap met luchtinlaat staat hem goed !

Gelijk ook nog een bevestiging op mijn verzoek van de getinte ruiten.. Staat hem ook echt wel thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2014 22:37 door Meike.
Meike
JW01 (vanaf een Appel)

Als in, even kijken naar een motorkapje van een Turbo ? winking smiley

smileys with beer

En velgen misschien. drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-06-2014 23:24 door JW01 (vanaf een Appel).
Zal vandaag of morgen eens een foto van opzij maken. Dan ga ik zelf eens kijken welk type wieldop het beste bij de Young Ridiculous Vehicle past grinning smiley

*Zoals ook ik ook in het 'mijn auto' topic heb gezegd, het worden gen nieuwe velgen, omdat ik dan waarschijnlijk ook op verbruik inlever, door bredere banden (want als ik WEL nieuwe velgen zou nemen, zou ik dat stukje comfort-rijgedrag er wel bij willen nemen).

Wat te denken van dit type wieldop ?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-06-2014 10:28 door Meike.
Met je deur weggehaald:
Meike
Zal vandaag of morgen eens een foto van opzij maken. Dan ga ik zelf eens kijken welk type wieldop het beste bij de Young Ridiculous Vehicle past grinning smiley

*Zoals ook ik ook in het 'mijn auto' topic heb gezegd, het worden gen nieuwe velgen, omdat ik dan waarschijnlijk ook op verbruik inlever, door bredere banden (want als ik WEL nieuwe velgen zou nemen, zou ik dat stukje comfort-rijgedrag er wel bij willen nemen).

Neh... dan zou ik het nog eerder zo laten.

Wat vind je van zoiets?
JW01 (vanaf een Appel)
Meike

Neh... dan zou ik het nog eerder zo laten.

Wat vind je van zoiets?

Wieldoppen of velgen hebben niet echt de prioriteit. Bovendien staan die huidige wieldoppen veel beter in het echt, dan op foto's.
Kan iemand me een tutorial oid doorsturen van hoe je photoshopt?
Van Hatchback naar sedan ofzo
Carrosserie ...
Beste allemaal,

Ik ben in het bezit van een 1982 VW T3 joker. Voor deze bus heb ik whitewall ringen besteld. Dat zijn RVS velgringen, met een rubberen schijf eromheen, wat het idee moet gaan geven van whitewalls.
Nu heb ik de originele velgen matzwart gespoten. Het effect was dat de chromen vw wieldop er mooi uitsprong, helemaal door de chromen velgring die er nu op zit.

Ik ben op een paar ideeen aan het broeden
1. De velg matzwart laten en de whitewall met RVS ring plaatsen, dus in principe de hele velg houden zoals hij is
2. De velg matzwart laten en de whitewall met RVS ring plaatsen, maar die rvs ring dan matzwart maken (plastidip) Volgens mij krijg je dan optisch een grote velg, en komt dat chromen wieldopje heel mooi tot zijn recht.
3. De velg wit maken, en de rvs ring wit dippen. Lijkt me ook heel mooi, maar witte velg met whitewall weet ik niet. Moet ik gewoon zien.

Andere kleuren velg zijn volgens mij geen optie omdat er geen kleur mooi matcht met die ivoorkleur van de bus zelf. Maar ik sta open voor ideeen.
Wie kan me een plaatje laten zien van de drie genoemde opties met een eventueel aangevuld vierde inititatief?

Het gaat om de linker versie
Goedemorgen,
zijn er nog bereidwillige shoppers?

Ik overweeg de Lenso BSX 15" onder de roadster te zetten na de winter.
Een gelijkend fotootje met het zwarte hart heb ik gevonden,

de zilveren versie is ook onder een MX-5 te vinden (maar vind ik persoonlijk niet geslaagd),

maar de gouden versie vind ik niet onder een Miata...

Kan iemand eens de gouden versie onder een groene MX-5 zetten aub?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-02-2015 08:45 door British Racing Green.
Hartelijk bedankt YC thumbs up
Dat ze er komen lijkt intussen een zekerheid,
zwart, zilver of goud zijn nog onbeslist...
Re: Verzoekentopic deel 3
03-02-2015 09:03
Dan zou ik voor zwart gaan, als je dan per se die dingen eronder moet. winking smiley
Die dingen komen er dus niet onder...
Op dit ogenblik twijfel ik wel over de Dotz Mugello 15"

Kan iemand ze eens onder mijn roadster shoppen aub?
Op deze foto staat hij met de 15" velgen die er onder zaten bij aankoop.

Bedankt YC.
En ik denk dat ik je moet bijtreden...
Heb het idee dat de originele bollekesvelgen - of toch niet origineel want afkomstig van een ouder model MX-5 - nog wel even zullen blijven...
Als de wagen zelf al blijft want na 9 jaar begint het toch wel te kriebelen voor iets anders.
13-04-2015 17:14
British Racing Green
(...) Als de wagen zelf al blijft want na 9 jaar begint het toch wel te kriebelen voor iets anders.

Dat heb ik je volgens mij al eerder horen zeggen. winking smiley
Na een schade gevalletje zijn wij overgestapt naar een kia sportage.
Nu heb ik hiervoor op de sloop een set velgen gescoord van het nieuwe type.
Deze hebben wel wat krassen en corrosie dus moeten gespoten/gecoat worden.
Nu twijfel ik aan de kleur...
Het is een grijze met donkere bumpers(antraciet)
Het moet dus een beetje bij beide kleuren passen.
Kan iemand mij de velgen eronder shoppen in diverse kleuren?
Zilvergrijs , donkergrijs , antraciet ?

Fotos zijn geleend maar de betreffende kleur en velg.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-04-2015 21:52 door Stingray2015.
Is het nog nodig? Want wil het wel doen, maar weet niet of je dit topic nog een keer gaat openen. winking smiley
Vraagje aan de meester shoppers onder ons op AW !

Ik ben een groot fan van Tom Coronel, hij is echt een aanwinst voor de WTCC en ik heb het nooit kunnen begrijpen waarom hij niet bij een echt top/fabrieks team zit, anderzijds, hij zit juist goed bij Roal Motorsports en zij zijn als een familie voor hem. Een groter team als Citroën zou hem dus ook weer niet kunnen passen, te gedirigeerd. Net zoals dat hij te recht door zee was/is om F1 te rijden (2002, lees zijn boek maar, dan weet je voldoende)

Vandaag is de Fiat Aegea onthuld in Istanbul en net als Citroën en Ford een 'world' car hebben, gaat deze Aegea dus ook het zelfde truukje doen voor Fiat, dus dacht ik, betere reclame kan je toch niet hebben door het de Citroëns het moeilijk te gaan maken?

De Chevy Cruzes raken op leeftijd en de Honda Civics komen ook steeds meer in de nek hijgen van de Cruzes en de Citroëns, zelfs de Lada's lijken de Chevy's in te gaan halen als dit zo door gaat. Dus, zou Roal Motorsports al niet aan het kijken zijn naar een opvolger van de Cruze?

Dus, dacht ik, een charme offensief.. Hoe zal een Fiat Aegea eruit zien in WTCC trim ? Het mooiste zal zijn door gelijk de Fiat de livery van Tom te geven, maar een blanko wagen zal ook al een goede zet kunnen zijn. Diegene die deze photoshop kan/wil maken, zet misschien wel de eerste schets neer voor de plannen van Fiat in de komende jaren... *wishfull thinking* big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-05-2015 21:18 door Meike.
Kon even geen betere plaatjes vinden, binnenkort zullen er wel meer foto's van de Aegea verschijnen waardoor er meer vergelijkbare foto's (in perspectief) het zelfde zijn.

Of anders een Fiat neusje op de Cruze plakken? Ik ben er totaal niet handig meer in om dit te doen, maar ben dus wel nieuwsgierig hoe dit eruit zou komen te zien? smiling smiley
25-05-2015 13:23
Erg leuk idee. Als ik tijd heb, kan ik Photoshop wel weer 's aanslingeren. Is alweer even geleden.
Verzoekje: Heeft iemand tijd om voor mij andere velgen onder mijn Camry te shoppen. Ik heb helaas geen recente foto's recht van de zijkant en momenteel staat -ie 140km verderop. Gevolg is dat hij nogal hoog in de veren staat voor en laag in de veren achter...

En dit zijn de gewenste velgen:

Eventueel heb ik de auto ook nog vanuit een andere hoek, deze zijn wel actueel. Ik weet niet of dit beter werkt:

Ik hoop dat iemand hier iets mee kan, alvast bedankt! thumbs upthumbs up
Dankjewel! Ik vind het erg goed staan. Enig probleem is dat er groot Mazda in de naafdop gegrafeerd staat, misschien plamuren en in kleur van de auto spuiten.
Als ik die 929 zou kopen zou ik de originele wielen er wel graag bij willen hebben, denk ik. winking smiley
Deze 929 is één van onze drie exemplaren en altijd al gedacht als onderdelenauto. Helaas zijn de andere twee van 1988 en daarmee belastingtechnisch ook niet interessant. Ik beloof je echter dat ik het naafdopje niet zal plamuren maar een sticker er over heen plak, zodat de velgen ook nog onder een Mazda te gebruiken zijn. grinning smiley
Anonieme bezoeker
30-08-2015 18:57
Hoi mede-shoppers, heb even een klein opdrachtje voor jullie.
Een vriend van mij wil graag zijn Polo Derby verlaagd zien, elke keer als ik probeer moet ik de auto onder een hoek zetten door het perspectief en dan gaat het er raar uitzien. Zo ongeveer:

Elke keer als ik hem probeer recht te zetten kom ik moeilijkheden tegen die ik niet krijg opgelost, daarom dat ik even hier kom aankloppen omdat ik weet dat hier mensen zitten die weten wat ze doen smiling smiley
Hier is de originele foto, niet al te beste kwaliteit maar beter kon hij hem niet krijgen

Alvast bedankt!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-08-2015 18:58 door gamerke.
Leeft dit topic nog?

Ik wil mijn Mazda3 nog wat aanpassen zodat ie er wat sportiever uit ziet.
Wat wil ik veranderen:
- andere velgen (18 inch i.p.v. 17 inch)
- verlagen (ongeveer 30mm)

Nu twijfel ik wat ik eerst wil.
Zou iemand op basis van onderstaande foto twee Photoshops kunnen maken?
- eentje met 18 inch MPS velgen zonder verlaging (zie foto 2)
- eentje waarbij de auto 30mm lager staat (met de originele velgen, 17'')

De auto waar het om gaat:

Foto 2 met donorvelgen (18'' MPS)

Alvast ontzettend bedankt!!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-03-2016 16:09 door Joel_1987.
09-03-2016 15:36
De donor was niet erg goed maar je krijgt er wel een prima beeld door. De velgen vind ik wel een goede vooruitgang! Die verlaging is in mijn ogen misschien niet direct nodig.

Wow heel erg netjes gedaan, echt gaaf!

Verlagen vind ik ook echt wel goed staan, maar alleen de velgen misstaat ook zeker niet! Blijft toch lastig haha
Eens kijken of er een keer een nette set velgen langs komt :-)

Ontzettend bedankt!
Eens zien of dit topic nog gelezen wordt. smiling bouncing smiley Ik zit namelijk te twijfelen om mijn mistlampen te beplakken met gele folie zoals ik toen ook had op de Clio. Betwijfel alleen of het leuk staat op de Seat. Iemand even tijd voor een fotosoepje?

Kan iemand de Alfa 159 wieldoppen eens zetten op de wielen van de Giulia?

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-12-2016 13:35 door straatos.
Thx YellowCab. Nou nog ff zien hoe de ballonbanden van de ouwe A110 op de nieuwe A110 zouden staan...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-03-2017 19:26 door straatos.
Iemand die de wielen van de DS3 op die van de nieuwe C3 kan zetten?

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-05-2017 17:37 door straatos.
straatos
Iemand die de wielen van de ouwe C3 op die van de nieuwe kan zetten? Of die van de DS3.

Wissel je zo snel van auto? grinning smiley
Jay DoubleYou
straatos
Iemand die de wielen van de ouwe C3 op die van de nieuwe kan zetten? Of die van de DS3.

Wijffie hè...?
@bossinkje , heb het geprobeerd.
edit - zie nu dat het een bericht uit 2016 isnut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-05-2017 19:30 door audilovertje.
straatos
Jay DoubleYou
straatos

Wijffie hè...?

Beetje late reactie, maar heb Photoshop ook weer eens afgestoft...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close