Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Verzoekentopic deel 3
15-12-2007 19:42
Het Verzoekentopic, velen hebben er al dankbaar gebruik van gemaakt en het is al sinds jaar en dag een vast onderdeel van de Knutselhoek.

Op 12 november jl. had ik dit topic al willen openen (2,5 jarig bestaan van deel 2), maar ben het vergeten.
Vanavond werd ik hieraan herinnerd door BandenSmoker, waarvoor dank. Hierbij dus deel 3 van het verzoekentopic!

De regels en intentie van dit topic:

Heb je een verzoekje, plaats hem hier. Dit zorgt voor een overzichtelijkere Knutselhoek, en je verzoekje wordt waarschijnlijk nog uitgevoerd ook, in plaats van dat het topic gesloten wordt.

Aan iedereen die hier een verzoekje plaatst:

Laat weten wat er met je foto moet gebeuren:

- Hoe tunen, extreem of "normaal"
- En het liefst ook waarom, zodat we niet zinloos gaan shoppen.

of

- Carrosserie veranderen (hatchback, Stationwagon, Sedan, SUV)
- En het liefst ook waarom, zodat we niet zinloos gaan shoppen.

Funverzoekjes ("Maak van deze pagani eens een suv, dat vind ik leuk"winking smiley zijn toegestaan maar zullen in de meeste gevallen minder snel worden behandeld. Probeer deze ook tot een minimum te beperken, zodat nuttige verzoeken niet worden overgeslagen.

Verzoekjes mogen alleen gedaan worden als het resultaat kwalitatief en realistisch de moeite waard is.

Tot in juni 2010!

Smith
Moderator

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-12-2007 15:05 door Smith.
Anonieme bezoeker
Re: Verzoekentopic deel 3
15-12-2007 19:44
Namens Swiffer, het laatste verzoek van het vorige topic:

Zou iemand een widebodykit op mijn swift willen maken de ramen blinderen de deuren cleanen de tankdop verwijderen. De widebody mag van alle merken zijn of eigen creatie. De kleur en de velgen mogen jullie van deze lenen. Alvast bedankt Mark Luitjes

Anonieme bezoeker
15-12-2007 19:51
Ja deze Mr. had wel eens vaker nogal groot uitgevallen verzoekjes.
Anonieme bezoeker
15-12-2007 19:56
Aha, het nieuwe topic is er.thumbs up
Anonieme bezoeker
15-12-2007 20:30
oww wat leuk!!
waarom plaats je eigenlijk een verzoek? om bijv. eventueel je auto te verbouwen of gewoon voor de fun?
Anonieme bezoeker
16-12-2007 00:17
Yellow Cab
Kunnen we niet afspreken dat verzoekjes alleen mogen gedaan worden als het resultaat kwalitatief en realistisch de moeite waard is..?

Smith, wil je bovenstaande ook in de regels vermelden?

Om dit soort afbeeldingen te voorkomen:

Hartelijk dank!winking smiley
Anonieme bezoeker
16-12-2007 10:20

waarom plaats je eigenlijk een verzoek? om bijv. eventueel je auto te verbouwen of gewoon voor de fun?

Stel: je wilt andere velgen. Om nu de velgen voor 2,5/3k te kopen en dan zeggen dat je ze niet mooi vindt als ze op je auto zitten is ook zonde. Daarom kun je dat hier vragen, zetten wij je met photoshop de velgen op je auto en dan kun je kijken of je het mooi vindt.

Maar niet alleen velgen, ook bijvoorbeeld:
- Ramen tinten
- Verlagen
- Cleanen
Enz.
Anonieme bezoeker
17-12-2007 16:54
nee ik bedoelde het tegen swiffer!!
Een klein verzoekje van mijn kant. Zou iemand onder mijn Leon de velgen van de Leon I FR kunnen shoppen??

Mijn Leon:

De velgen ga ik nog even naar opzoek..
Deze type velgen, zal een goede foto opzoeken...

Hopelijk kan iemand er iets mee..
Anonieme bezoeker
18-12-2007 10:59
@ Lexus Freak: o oké.grinning smiley
Anonieme bezoeker
18-12-2007 11:18
Kan deze er mee door?

Anonieme bezoeker
18-12-2007 17:25
@lexusfreak:

Jep om te verbouwen ja verbouwd wordt hij zeker (ben al bezig) maar wil iets extremers dus als jullie mij zouden willen helpen bij voorbaad dank
Swiffer schreef:
Jep om te verbouwen ja verbouwd wordt hij zeker (ben al bezig) maar wil iets extremers dus als jullie mij zouden willen helpen bij voorbaad dank

Ik herinner me dat je 'n paar jaar terug met dezelfde auto ook zoiets vroeg. Zit kennelijk weinig progressie in je plannen...
Anonieme bezoeker
19-12-2007 21:38

In de AW stond:

denk hier een vast dak op, en denk in de plek van deze show velgen normale.
Ik ben daar nogal slecht in, wie wil dat voor mij shoppen?

(als je het onzin vind, laat maar)
Anonieme bezoeker
22-12-2007 11:04
@yellowcab je hebt idd gelijk ik heb een hele hoop gezijk gehad met de spuiter en nu ik toch op zoek moet naar een ander wil ik voor die tijd nog een paar aanpassingen aanbrengen zodat hij straks echt naar mijn zin is
Anonieme bezoeker
28-12-2007 19:52
@bmw power

Als je de velgen van het oude model er onder wil krijgen zal je de velgen moeten herboren. Leon II heeft steek 5*112 en leon I heeft steek 5*100 volgens mij.

Ibiza_boy
Anonieme bezoeker
30-12-2007 14:53
Een verzoekje. Zou iemand mooie velgen onder deze Honda kunnen knutselen. Wilde ook een maatje groter gaan qua velg. Zat zelf aan OZ Michelangelo 10 velgen te denken, maar andere ideeen zijn ook welkom. Thanks!

Anonieme bezoeker
31-12-2007 10:59
Ik wil je verzoekje best doen Ransom. Maar ik denk dat je eerst beter een duidelijk foto van je auto kunt maken. En als ik het plaatje van de velgen gebruikt die je post dan ziet dat er fake uit doordat je het wit en niet de remmen achter de velgen ziet. Voor een goed plaatje van de velgen kan ik ook wel zorgen, maar misschien eerst een duidelijk plaat van je Honda.
Anonieme bezoeker
31-12-2007 17:16
Bedankt bandensmoker. Helaas ben ik totaal ontalentvol met een camera. Onderstaande foto vind ik mooier, maar is misschien lastiger omdat hij schuin genomen is. Hoop dat je er wat mee kan.

Gr, Ransom

Anonieme bezoeker
31-12-2007 17:33
Anonieme bezoeker
31-12-2007 17:46
Dank je A.lexx. Als ik het resultaat zo zie vind ik deze velgen het toch niet helemaal doen.
Anonieme bezoeker
01-01-2008 13:23
@ Ransom: denk dat je beter velgen met wat minder spaken kan nemen.
Anonieme bezoeker
01-01-2008 20:15
Het mooiste vind ik nog van die Japanse deep dish velgen of een beetje richting Mercedes velgen. Al zijn ze wel erg prijzig en moeilijk te krijgen. Maar laten we ze er eens onder shoppen.

Work Euroline DZ

Work Euroline DH

AMG achtig

Anonieme bezoeker
02-01-2008 10:12
Ik ga ze er even onder shoppen.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 10:24
Ik heb geprobeerd ze er onder te shoppen, al is het resultaat nogal bagger.
Daarom plaats ik hem ook als link.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 14:47
De kleur intensiteit van de foto en de geshopte velgen wijken idd nogal af, maar als ik daar doorheen kijk denk ik dat dit model velg goed bij de auto past.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 14:47
@Ransom: miss helpt het als je je fotocamera stil houd als je een foto maakt, bij zo'n foto is het niet echt een kwestie van kunnen maar gwoon ff doen. enne als je een foto maakt in dezelfde hoek als de velg of andersom kunnen wij je beter helpen.
Anonieme bezoeker
02-01-2008 16:48
Ik heb ook maar een poging gewaagd:

Anonieme bezoeker
02-01-2008 17:33
Bedankt mensen. Ik vind die Work Euroline DZ's die Bram geshopt heeft nog het meest geslaagd. Zorgt precies voor die Vip style look waar ik naar streef met deze wagen. Nu maar beginnen met sparen, want ik geloof dat een setje tegen de 2500 euro loopt, slik.
Wie zou voor mij deze velgen

onder deze auto willen plaatsen?

En als het kan ook nog eentje waarbij de velgen zwart zijn.

alvast bedankt!
Ooohh stoer keer 2! Velgen zijn alleen een beetje foute hoek.. Ik ga effe op jacht naar een goeie donor tongue sticking out smiley
Dus. Kwaliteit is niet heel goed omdat de velgen die ik had niet in de goeie hoek stonden, en ook het zwart kleuren ging niet geweldig, maar toch:

stiekem vind ik de huidige velgen beter bij deze auto passen
Anonieme bezoeker
05-01-2008 21:40
Anonieme bezoeker
05-01-2008 21:41
Lol! Zwart lukte mij niet Timo.... Jij bent duidelijk beter met photoshop!tongue sticking out smiley
Bedankt. Zwart staat erg goed!.

.Marcel Schreef:

Lol! Zwart lukte mij niet Timo.... Jij bent duidelijk beter met photoshop!tongue sticking out smiley

Zwart is gelukt maar vraag niet hoe grinning smiley Jouw witte velgen hebben wel betere kwaliteit.
Anonieme bezoeker
05-01-2008 22:28
Dus samen zijn we héél goed met PS?
Samen zijn we geweldig cool smiley Eigenlijk zou er een teamshop toernooi moeten komen, dan zouden we iedereen verslaan!

tongue sticking out smiley
Anonieme bezoeker
11-01-2008 15:16
Kan iemand deze velgen onder mijn compact shoppen?

Foto's staan evt in mijn topic, of willen jullie hem hier hebben?
Anonieme bezoeker
11-01-2008 20:37
Ik zou je wel willen helpen, maar ik kan nergens een foto in de goede hoek vinden van de gewenste velgen.

Ze waren toch leverbaar op de vorige M3?

Laat maar...

Ik vindt zelf dat hij dan ook verlaagd moet worden...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-01-2008 20:47 door .Marcel.
Anonieme bezoeker
11-01-2008 20:51
Thnx MArcel,
Alleen heb je volgend mij maatje te groot te pakkenwinking smiley

Ik ben bang dat ik zou moeten verlagen, dus dan ga ik het toch maar niet doen..

k ben bang dat ik zou moeten verlagen, dus dan ga ik het toch maar niet doen..

thumbs up Ik zou dat ook niet doen, vindt hem dan al aardig Sjonnie worden. Maargoed, ik ben ook anti-tuning, dussmiling smiley
Mensen! ik heb hier eigenlijk een heel aantal shop verzoeken. We zijn op zoek naar nieuwe zomer velgen voor onze mini. En misschien ook een verlaging. we hebben nou drie soorten velgen in gedachten en ik zou willen vragen of jullie die eronder kunnen shoppen en dan ook nog met en zonder verlaging?

Dus van elk twee?
deze auto:

met deze wielen:
17 inch:

en deze in 18 inch:

Ik zou jullie bijzonder dankbaar zijn omdat ik niet meer weet hoe het een en ander staat onder onze auto.
Heb je geen grotere foto van de Mini? Want dit is wel érg klein. Het kan met deze foto's wel, want de hoek is op zich goed, maar ik denk dat je op zo'n klein plaatje 't effect niet erg goed ziet.
Anonieme bezoeker
07-02-2008 16:06

Kan iemand alles wat wit is in die achterlampen, behalve knipperlichten en achteruitrijlichten, gewoon rood shoppen? Uiteraard wel realistisch
Beste mede-forummers,
bij deze wil ik ook een vraag stellen en hij luid als volgt;
Voor Nederlands moeten wij een magazine/thema nummer maken, nou is mijn onderwerp auto's, het thema is sportauto's. En een hele tijd geleden heb ik een wedstrijd gezien hier in de knutselhoek voor het maken van een Cover. Welke erg mooie resultaten kreeg, alleen nu is dat topic verwijderd. Dus mijn vraag was; Kan iemand voor mij een mooie cover voor een magazine maken?

Als er mensen zijn die hier tijd en zin voor hebben, zou je dan een pm naar mij kunnen sturen? Zodat ik verdere informatie kan geven welke auto's in het magezine komen etc.

Alvast bedankt!
Groeten,
Bas Hofman (ViA)
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close