Hyundai Mistra (CN)

Gepost door Rutger DC 
Hyundai Mistra (CN)
17-10-2020 22:34
De joint-venture Beijing-Hyundai heeft een aantal speciaal voor China ontwikkelde modellen. Voorbeelden zijn de Reina, Celesta, ix35 en Mistra, terwijl de Chinese Santa Fe en Tucson een sterk afwijkend uiterlijk hebben. De Koreanen hebben het net als Kia moeilijk in China, maar toch blijft men speciaal voor China auto's ontwikkelen. Nu is de tweede generatie Mistra in aantocht, een auto die tussen de Elantra en Lafesta aan de ene kant en de Sonata aan de andere kant gepositioneerd is. De auto krijgt de beschikking over een atmosferische 1.8 of een 1.5 met turbo. De maten zijn als volgt: 4780*1815*1460 mm, de wielbasis is 2770 mm.

Bron: [info.xcar.com.cn]

Huidig model:

Conservatief ontwerp, en profil net een gekrompen Mercedes E-klasse. De neus vind ik dubieus, de achterkant compleet mislukt: verouderd en goedkoop ogend. In totaal echt een heel slecht ontwerp wat mij betreft.
Bwah, Rutger, de voorkant is toch niet onaardig?
De kwaliteit van het beeldmateriaal zal de auto ook wel geen goed doen. smiling smiley De grille vind ik er nogal 'opgeplakt' uitzien.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.