Genesis G70 facelift

Gepost door MCDubbellU 

Bron en info: [www.carscoops.com]

Zo loopt ie weer in de pas met z'n nieuwere broer. Wat zo ziet de huidige er uit:

Voor de hand liggend, maar ik hoop niet dat de onderscheidende elementen te veel 1-op-1 worden overgenomen van de 80.
Wouter82
Voor de hand liggend, maar ik hoop niet dat de onderscheidende elementen te veel 1-op-1 worden overgenomen van de 80.

Wel aardig. Ik blijf de 'Singleframes' haten. Ik vind de originele Equus veel mooier.
Er komt ook een stationwagon ('Shooting Brake'...)! Dan neem ik aan dat Genesis het ook hier gaat proberen. Ben benieuwd, het feit dat de raamlijn ten opzichte van de sedan niet wordt aangepast (is goedkoper), betekent dat Genesis creatief moet zijn. En dat het zicht rondom zo te zien abominabel gaat zijn. smiling smiley

Bron: [worldscoop.forumpro.fr]
Het zou me niets verbazen als er zelfs helemaal geen extra zijruitjes komen. Het lijkt ook meer een wat langer soort hatchback te worden. Ik ben wel benieuwd.

Bron: [news.bitauto.com]

De huidige is gewoon op een niet geforceerde manier mooi. Deze foto's stemmen mij niet direct vrolijk...
Beetje Peugeot 406 achterkantje
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.