Dacia Sandero (2020)

Gepost door Rutger DC 
Eerste spionagefoto's van de derde generatie Sandero, die volgend jaar op de markt komt:

Bron: [www.motor1.com]
Re: Dacia Sandero (2020)
09-10-2019 14:33
Wordt ongetwijfeld weer een leuke auto en een ongelooflijk succes in Europa en ver daarbuiten, maar ik dacht toch echt dat dit de tweede generatie was...? Mis ik iets?
Re: Dacia Sandero (2020)
09-10-2019 15:28
Oh ja, nu zie ik het. Dank Rutger.
Sandero 1 ben ik niet zo van gecharmeerd. Laatst nog met iemand meegereden en we konden elkaar nauwelijks verstaan onderweg. Sandero 2 is volgens mij een stukje verfijnder.
Als de stap in kwaliteit net zo groot wordt als van type 1 naar type 2, en de prijsontwikkeling blijft beperkt. wordt dit een verkoophit,
Nieuw onderstel was al aangekondigd, zie ook dat deuren niet meer om dak heenkrullen en dat deurgrepen moderner zijn. Kan eigenlijk niet anders of al dat moois gaat voor flinke prijsverhogingen zorgen confused smiley
knakker
Nieuw onderstel was al aangekondigd, zie ook dat deuren niet meer om dak heenkrullen en dat deurgrepen moderner zijn. Kan eigenlijk niet anders of al dat moois gaat voor flinke prijsverhogingen zorgen confused smiley

Kan best meevallen hangt denk ik ook mede af of ze zuinige motoren leveren. Vind Dacia inmiddels symphatiek merk.
Ik ben bang dat het een gevalletje recht afgesneden achterportieren met zwart plastic erachter wordt, wat een andere raamlijn zou moeten suggereren dan de werkelijke.
Dat vermoed ik ook. Eigenlijk jammer dat de portieren niet meer in het dak doorlopen, want dat gaf de Sandero wel een eigen gezicht.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.