Porsche Taycan
19-10-2018 01:38
Ik kon gek genoeg geen scoops-topic vinden. Dus hier nog de laatste spy shots van de geheel elektrische Taycan

En vandaag foto's van de Sport Turismo

Ik denk dat ik dit de mooiste Porsche ga vinden. Mooie, sportieve auto en toch herkenbaar Porsche
Re: Porsche Taycan
19-10-2018 10:45
Zeer fraaie Porsche erg mooi ontwerp, met de 911 de mooiste m.i.
19-10-2018 17:41
Op foto no. 5 heeft de één 2 uitlaten, de ander 4, typisch.
19-10-2018 22:29
speedtouch

Gaat helemaal verkeerd met de huidige ontwerpen van bepaalde merken. Benzine en dieselauto's met nep-uitlaten, en nu ook elektrisch met een opgeplakte uitlaat...nut smiley
17-12-2018 16:52
Zo moet je het uitspreken:

17-12-2018 16:56
beretta
speedtouch

Gaat helemaal verkeerd met de huidige ontwerpen van bepaalde merken. Benzine en dieselauto's met nep-uitlaten, en nu ook elektrisch met een opgeplakte uitlaat...nut smiley

Kan zijn dat het alleen maar camounflage is. Anders zou het wel ronduit verdrietig zijn
17-12-2018 17:09
Lijkt sprekend op dat ding van Audi, zou me niet verbazen als straks onderdelen zoals deuren of zijruiten zo uit te wisselen zijn. VAG lijkt met Audi en Porsche hetzelfde te gaan doen als wat het al jaren doet met VW/Seat/Skoda: Eenheidsworst.
17-12-2018 17:15
Daar lijkt het inderdaad wel op

17-12-2018 17:18
Het stekkerklepje is inderdaad al identiek...

Bird Nerd
Zo moet je het uitspreken:

Hoe anders? confused smiley
17-12-2018 17:19
BENZine
Lijkt sprekend op dat ding van Audi, zou me niet verbazen als straks onderdelen zoals deuren of zijruiten zo uit te wisselen zijn. VAG lijkt met Audi en Porsche hetzelfde te gaan doen als wat het al jaren doet met VW/Seat/Skoda: Eenheidsworst.

De kwaliteit van porsche is sinds VW zich ermee bemoeit ook minder dan daarvoor.
26-04-2019 20:11
Die hoort hier niet want het is een Mercedes yawning smiley
Ha, wat een slechte 'camouflage' of 'afleiding'. De vormen van de auto zijn zo best duidelijk, niet verrassend: eigenlijk best wel in lijn met de schetsen van hierboven.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close