Land Rover Discovery Sport facelift (2019)

Gepost door D-C 
De Land Rover Discovery Sport stamt uit 2014 en kan een facelift in een competitief landschap goed gebruiken. Daarbij zal de auto profiteren van een grondig herzien platform. De auto zal ook uiterlijk worden herzien. Reken op de komst van een plug-in hybride.

Bron: [www.autoweek.nl]
De indeling van de achterlichten heeft me nooit kunnen bekoren dus ik vind het goed dat die in elk geval aangepast gaat worden. Benieuwd wat ze met de voorkant doen.
Waarom ene scoop topic wel met jaartal achter (bv dit topic), dan weer welke generatie (bv Kia Soul III), dan weer codenaam (bv BMW 3 Serie G20) of soms geen van allen? Misschien al die toevoegingen achterwege laten? Gezien het bij scoops staat weten we toch wel dat het om een toekomstig model gaat smiling smiley
Bird Nerd
Waarom ene scoop topic wel met jaartal achter (bv dit topic), dan weer welke generatie (bv Kia Soul III), dan weer codenaam (bv BMW 3 Serie G20) of soms geen van allen? Misschien al die toevoegingen achterwege laten? Gezien het bij scoops staat weten we toch wel dat het om een toekomstig model gaat smiling smiley

De jaartallen moeten meer duidelijkheid geven, zodat je in een oogopslag ziet in welk jaar de auto wordt geïntroduceerd.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-01-2019 15:35 door Rutger DC.

Alle foto's: [www.motor1.com]

Van mij mogen ze de achterlampen flink aanpakken. Oogt te goedkoop voor zo'n auto

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close