Renault Captur (2020)

Gepost door Beyond 
De details zijn nog niet te zien natuurlijk, maar in de basisvorm is ie goed in proportie. Flinke spoorbreedte waardoor hij stoer en sportief oogt. Renault zal er uiteraard alles aan doen om de nummer 1 in het SUV B-segment te blijven.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-10-2018 10:10 door Beyond.
Deze auto is niet de Captur.
Het zou de nieuwe Dacia Sandero zijn (volgens Autointernationaal).
Beyond
Deze auto is niet de Captur.
Het zou de nieuwe Dacia Sandero zijn (volgens Autointernationaal).

Da's niet altijd de meest betrouwbare bron smiling smiley Op het Franse Worldscoop-forum en op L'argus waar de foto's al verschenen zag ik bij de reacties staan dat het de nieuwe Captur zou zijn en niet de Sandero, wat ook wel kan kloppen aangezien ik geen verschillen met de Captur II kan zien. De telefoonfoto's lijken alleen een beetje samengedrukt.

Een toekomstig model Renault gebruiken als mule voor Dacia lijkt me ook niet zo waarschijnlijk.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-02-2019 14:15 door Beyond.
[www.motor.es]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-02-2019 20:39 door Beyond.
Er staat zelfs al een korte video op Instagram van de onthulling:
[www.instagram.com]

Edit: Post is verwijderd door de Franse journalist, maar video staat met schermopname wel op YT:
[youtu.be]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-06-2019 13:56 door adinsx.
Veelbelovend thumbs up! Renault heeft de nieuwe Captur hard nodig met de huidige terugval in de verkopen in Europa. Als de Captur net zo goed wordt als de nieuwe Clio dan zal het moeten lukken om de nummer 1 in het B SUV/Crossover segment te blijven.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close