Hyundai Ioniq facelift
18-08-2018 16:50
Hyundai doet in Nederland goede zaken met de Ioniq Electric. Na de e-Golf en Leaf is het de meest populaire elektrische auto in zijn klasse. De Hybrid en Plug-in Hybrid blijven daarbij wat achter. Hoe dan ook komt er een facelift aan voor de Ioniq-serie, waarbij de nogal onaf ogende neus een volwaardig (ogende) grille zal krijgen. De Electric zal bovendien een flink opgevoerde actieradius krijgen, reken op een versie met een 40 kWh accupakket.

Meer foto's: [www.carscoops.com]
Ik ben wel benieuwd waar ze de accu’s dan laten. Bij de Niro wordt daarvoor de auto gewoon wat hoger op de poten gezet. Bij deze auto lijkt mij dat geen optie.
zeebra
Ik ben wel benieuwd waar ze de accu’s dan laten. Bij de Niro wordt daarvoor de auto gewoon wat hoger op de poten gezet. Bij deze auto lijkt mij dat geen optie.

Waarom zijn voor extra actieradius ook extra accu's nodig?
Wouter82
zeebra

Waarom zijn voor extra actieradius ook extra accu's nodig?
Omdat de energiedichtheid niet zo ver is toegenomen dat dat de toename van totale capaciteit compenseert.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close