Škoda Superb facelift (2019)

Gepost door Rutger DC 

Bron: [www.autoweek.nl]

Ik kan me niet voorstellen dat 'ie er zo uit gaat zien, dit lijkt nergens op.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-02-2019 13:43 door Rutger DC.
Ik hoop het niet, de hele neus lijkt wel naar onder gezakt.

Weinig verschil. Zit er niet wat extra zwart tape in die voorbumper? Grappig hoe mensen op de hoofdpagina opeens zo vallen over die 'zwevende' koplampen terwijl die er allang opzitten nut smiley
Maar een Skoda koop je zelden omdat het zo'n mooie auto is, een Skoda koop je om zijn ruimte.
Marketing: "als jij hem nou eens goed gaat wassen dan rijden wij hem hier even door deze weg dan kan jij foto's vanuit alle kanten maken. Dan hebben wij weer gratis publiciteit voor de vernieuwde Superb" winking smiley

Ik heb 'm al gezien en ben verbaasd over de aandacht voor deze facelift. Wat boeit dit? Op de foto's zie je al dat de wijzigingen kleiner gaan zijn dan bij de Ioniq, waarvan we alleen maar één persberichtje langs hebben zien komen.
Bird Nerd
Marketing: "als jij hem nou eens goed gaat wassen dan rijden wij hem hier even door deze weg dan kan jij foto's vanuit alle kanten maken. Dan hebben wij weer gratis publiciteit voor de vernieuwde Superb" winking smiley

Had ik wel een exemplaar genomen die het doet.
DRL rechtsvoor is DOA.
tongue sticking out smiley

Is het interieur niet aangepast aan de nieuwe Scala-stijl? (los scherm)
Zou me tegenvallen.
Rembrandt
Is het interieur niet aangepast aan de nieuwe Scala-stijl? (los scherm)
Zou me tegenvallen.
Hm, goede vraag. Volgens mij is dat niet het geval, maar ik ben er niet zeker van.

Jippie, na Audi en VW nog een merk van VAG met nepuitlaten.. overigens een hoop marketing (spy shots horen daar tegenwoordig bij) voor zo'n beperkte facelift
Nepuitlaten, echt vreselijk. Ik zou een nieuwe A6 ervoor laten staan bij wijze van.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close