Het contract van m'n wagen verloopt eind van het jaar. Als ik een Passat Variant of Superb Combi zou willen leasen met 1.4T benzine 150pk, kan ik dan beter wachten tot 2019?
Zelfde vraag van mij, al bekend wanneer die NL beschikbaar kont?
Zal wel eens tijd worden voor een facelift, model is al 4 jaar op de markt.
Thies
Het contract van m'n wagen verloopt eind van het jaar. Als ik een Passat Variant of Superb Combi zou willen leasen met 1.4T benzine 150pk, kan ik dan beter wachten tot 2019?

Voor de 1.4T moet je opschieten.
Meeste VAG's worden, als je nu besteld, geleverd met de 1.5T 150pk.
Nieuwe foto's, maar niks nieuws te zien. Behalve dan ook de Variant:

[www.autoweek.nl]
Alweer een 'volledig nieuwe generatie' waarschijnlijk...
Ook al onder het nieuwsbericht geplaatst: heb deze week een Insigina besteld bij de leasemij omdat vd Udenhout me afgelopen zaterdag verteld dat een vernieuwde Passat op zijn vroegst Q3 2019 te verwachten was... Heb nu Passat van het huidige model, bevalt erg goed en had een faceliftmodel zomaar kunnen bestellen..
Apart dat kennelijk de dealerorganisatie niet op de hoogte is van de roadmap van zo'n model.
Hugozer
Heb nu Passat van het huidige model, bevalt erg goed en had een faceliftmodel zomaar kunnen bestellen..

Als je zo tevreden was, kun je toch gewoon dezelfde bestellen=
speedtouch
Hugozer
Heb nu Passat van het huidige model, bevalt erg goed en had een faceliftmodel zomaar kunnen bestellen..

Als je zo tevreden was, kun je toch gewoon dezelfde bestellen=

Dat gaat te ver, acht jaar in exact dezelfde auto ;-)
Teveel aandacht voor Skoda is natuurlijk ook niet goed, dus hierbij mooi getimed nieuws van Volkswagen:

[www.autoweek.nl]
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close