DS 3 Crossback (2019)

Gepost door D-C 
DS 3 Crossback (2019)
06-02-2018 16:19
In 2019 kunnen we een nieuwe compacte crossover verwachten van DS die onder de 7 Crossback wordt gepositioneerd. De auto zal het nieuwe platform CMP als basis krijgen, die ook onder de toekomstige Peugeot 208 en Opel Corsa kan worden verwacht. De DS 3 Crossback moet het opnemen tegen de Audi Q2 en Mini Countryman.

Bron: [www.autoweek.nl]
Oei. Ik hoop niet dat dit de wel leuke DS3 moet opvolgen.
Auto lijkt een rare knik te krijgen in de raamlijn (onderste gedeelte). Vrees het ergste maar aan de andere kant weet ik over het algemeen het Franse ontwerp wel te waarderen.

Ben benieuwd naar het resultaat.
Veelbelovend interieur. Exterieur lijkt m.n. achter een soort kleine DS 7 te worden, hoewel dat nog vrij voorbarig is.
De huidige DS3 ziet er nog steeds heel chique uit. Deze Crossback lijkt een ordinair klein autootje te worden met te simpele achterportieren en te korte C-stijlen. Een beetje hetzelfde probleem als bij de huidige generatie Audi A1: de auto ziet er een segment kleiner uit dan hij daadwerkelijk is.

Wat een vreselijk ding zeg. Die koplampen, de B-stijl... wie weet valt het uiteindelijk nog mee maar hier laat je geen CX-3 voor staan
Re: DS 3 Crossback (2019)
09-07-2018 23:46
Waar kijk ik naar confused smiley Wat een onooglijk hoopje ellende. Die haaienvin als enige en bovendien compleet mislukte verwijzing naar de bestaande DS 3... Terwijl de DS 3 momenteel zo'n leuk karretje is.
Re: DS 3 Crossback (2019)
10-07-2018 14:59
Iemand op Worldscoops heeft de patenttekeningen ingekleurd:

Bron: [worldscoop.forumpro.fr]

Die haaienvin had men wel mogen weglaten. Dat was leuk op de DS 3, maar slaat bij de DS 3 Crossback als een tang op een varken.
Bird Nerd

Wat een vreselijk ding zeg. Die koplampen, de B-stijl... wie weet valt het uiteindelijk nog mee maar hier laat je geen CX-3 voor staan

Weet je wel zeker dat dit geen Mazda is? Ik zie geen DS logo's eye popping smileynut smileygrinning smiley
Dat de opvolger van de DS3 wellicht 4 deuren zou krijgen, viel te verwachten. In die klasse zijn zowat alle 2-deurswagens weggevallen.
Tegenwoordig is het alles SUV wat de klok slaat, dus dat het een SUV zou worden, stond ook in de sterren geschreven.
En dat het - om een familiegezicht te ontwikkelen - een mini-DS7 zou worden, lag ook al voor de hand.

Dus ziedaar : de nieuwe DS3.
En om heel eerlijk te zijn : die ingekleurde rode ziet er nog niet eens zo gek uit!!!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close