Changan: Toekomstige modellen

Gepost door D-C 
Changan heeft de compacte sedan nog niet opgegeven. Hoewel de productie van de kleine Alsvin V3 en Alsvin V5 al even is beëindigd door de teruglopende vraag naar sedans, komt er nu toch weer een compacte sedan aan die onder de Alsvin V7 zal worden gepositioneerd, momenteel de meest compacte Changan.

Bron: [www.autohome.com.cn]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-05-2018 12:19 door D-C.
Hey gaan de Chinezen nu ook auto's van de buren kopiëren?
Changan doet mee aan de SUV Coupé niche-rage met de CS85.

Bron: [news.bitauto.com]
Als daar BMW x4 op had gestaan had ik het geloofd.
De derde nieuwe Changan die in de pijplijn zit is de tweede generatie van de CS35. De compacte SUV wordt 4335 mm lang, 1825 mm breed en 1660 mm hoog.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-05-2018 17:02 door D-C.
Het ontbreekt nog echt aan een eigen design want na die BMW X4 is dit een kruising tussen een Tiguan en een XC40.
Wat hebben wij in godsnaam aan al deze onzintopics over die mislukte Chinese auto's die we hier toch never nooit gaan zien?! Waarom zoveel moeite steken in al die posts die toch niemand interesseert. nut smiley

En ja ik weet dat ik het niet hoéf te lezen, maar ik moet eerst de hele eerste pagina met topics door voordat ik bij de scoops kom die er toe doen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-06-2018 13:53 door BMW M3 CSL.
Het is me allemaal wat.
De CS85 zonder camouflage:

Lijk an sich niet lelijker dan de diverse suv-coupes van de Europese merken. Al ligt de lat bij deze carrosserievorm natuurlijk wel erg laag.drinking smiley
BMW M3 CSL
Het is me allemaal wat...

Ik heb even geteld, 37 van de 50 scooptopics op de eerste pagina gaat over modellen die straks in Nederland verkocht zullen worden, twee gaan over scoops van Chinese autofabrikanten. Dat je eerst een hele pagina door moet voordat je bij de topics komt die er toe doen, is dus onzin, tenzij je vindt dat alleen de scoops van een bepaald merk er toe doen. Maar helaas BMW M3 CSL, alle topics die door Bird Nird, Flipje1977, RWD, Wouter82, mij en anderen worden geplaatst, kennen een groter bereik en publiek dan jou. Gelukkig maar, want je hebt nooit enige blijk van interesse of waardering in de scooptopics getoond. Uiteraard begrijp ik hoe vervelend het is als je soms het scrollwieltje van je muis moet gebruiken, hopelijk begrijp je ook dat jouw reactie vooral vraagtekens bij mij oproept.
BMW M3 CSL
Het is me allemaal wat...

Deze types moeten standaard geblocked worden. Iedere keer als ik een interessant topic zie moet ik door dit soort onzincomments scrollen.thumbs down

Ik vind dit een interessant topic. Sorry dat ik besta.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close