Mercedes Benz B-Klasse

Gepost door BENZine 

Lijkt er weer wat truttig uit te gaan zien, echt weer zo'n bejaardenmobiel. Maar ja, de doelgroep zal het wel prima vinden.
Ik vind het wel een geslaagd model. De politie ook, hoop ik cool smiley
Jammer dat de wat ongelukkige proporties behouden blijven, de eerste was veel beter in balans.

Lijkt er weer wat truttig uit te gaan zien, echt weer zo'n bejaardenmobiel. Maar ja, de doelgroep zal het wel prima vinden.

Moet elk model hip en voor de 'jongeren' zijn dan? Er lopen veel bejaarden rond dus logisch dat ze ook die markt willen aanspreken
Bird Nerd

Moet elk model hip en voor de 'jongeren' zijn dan? Er lopen veel bejaarden rond dus logisch dat ze ook die markt willen aanspreken

Ik zeg toch niet dat ie hip en voor de jongeren moet zijn? Maar zoals Wouter82 zegt, de proporties zijn wat ongelukkig waardoor ie er ook echt als een bejaardenbak uitziet. BMW bewijst met de 2AT dat het ook anders kan.
Begin maar over de juiste proporties van de 2 met mijn Belgische collega's. Dat zijn een groep 20ers die in gehuurd zijn voor de sales. Die hebben allemaal een 2er gekregen. Ik ben toch geen 60?

Al dit soort auto's zijn allemaal bejaardenbakken. Geef je weinig om auto's en tellen andere zaken zwaarder als uiterlijk, dan is het toch prima. Bv de zitpositie of ruimte.
Ik vind 'm er juist wel leuk uit zien!
Toch begrijp ik het ergens niet. De ‘volume’ MPV’s worden minder en minder MPV, maar de ‘premium’ merken blijven maar saaie MPV’s bouwen...

Bron: [www.autoweek.nl]

De huidige B-klasse vind ik de sufste in zijn klasse, dat lijkt 'ie ook te blijven.
Mooi dat Mercedes niet alleen vasthoudt aan de naam, maar ook het model. Het blijft de sulligste Mercedes te koop en daarmee de sympathiekste, zonder AMG-opsmuk dan. De nieuwe A vind ik een hele verbetering en het ziet er naar uit dat de B dezelfde make-over gaat krijgen. Goed nieuws.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close