BMW 2-serie Gran Coupe

Gepost door Bird Nerd 

Of het wordt mooi of het wordt lelijk, ben ik bang.. de FWD maakt de auto al om te beginnen minder BMW om te zien..

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-09-2017 22:48 door Bird Nerd.
Bird Nerd
Of het wordt mooi of het wordt lelijk (...)

Dat vind ik wel een erg gewaagde uitspraak.
Als ik die auto zou tegenkomen, zou ik niet eens aan een BMW denken!
speedtouch

Ik had hetzelfde..

Is wel vaker zo de laatste tijd bij BMW..
D-C
Bird Nerd

Proest... doet me denken aan de weerberichten soms... "het blijft de hele dag droog, maar af en toe regent het ook."

Ik herken hier ook niet meteen een BMW in trouwens. Ik moet zeggen BMW is mij al lang kwijt, met hun onoverzichtelijke gamma. Dus dit wordt dan zeg maar een 5deurs(?) 2-serie?
speedtouch

De spiegels hebben best wel een BMW-vorm. En een kenteken uit München. Gisteren kreeg ik een foto van een forummer die ook een gecamoufleerde BMW heeft gespot, met dezelfde kenmerken. smiling smiley
D-C
Bird Nerd

Bij BMW inderdaad niet te voorspellen: het is me een zootje dat ze daar op de weg zetten tegenwoordig grinning smiley
Ben benieuwd! Het lijkt me trouwens sterk dat BMW de namen van alle vierdeurs-coupé modellen gaat veranderen, of zat de 'd' vast op je toetsenbord?
Bird Nerd

Of het wordt mooi of het wordt lelijk, ben ik bang.. de FWD maakt de auto al om te beginnen minder BMW om te zien..

Mee eens.
speedtouch

Ik ook niet. Net als de Mercedes CLA heeft deze BMW een te korte neus met een te grote overhang. Daardoor missen deze auto's het stoere en sportieve silhouet van de achterwiel aangedreven Mercedessen en BMW's.
BENZine
speedtouch

Ik ook niet. Net als de Mercedes CLA heeft deze BMW een te korte neus met een te grote overhang. Daardoor missen deze auto's het stoere en sportieve silhouet van de achterwiel aangedreven Mercedessen en BMW's.

Zowiezo! Maakt van de CLA de ultieme willen-maar-niet-kunnen ketel
Nee, simpelweg nee. Niet doen.

(afgezien van de hele discussie FWD vs RWD ben ik geen fan van dit soort gekrompen 'premium-sedans-met-coupe-daklijn' de A3 doet het nog wel redelijk op het netvlies, maar uiteindelijk zijn de ontwerpen niet in balans. En als er dan nog een combi van komt (CLA Estate brrrr) is het einde helemaal zoek. Ik kan me echter wel voorstellen dat andere mensen het wel mooi vinden overigens, smaak is subjectief.)
Inmiddels is de helft van het BMW gamma uitgerust met een dwarsgeplaatste motor. Dat moet de purist toch pijn doen.
Wat een korte en bol aflopende neus ook. Vind de algehele vorm maar weinigs sportiefs hebben, het zou ook zo een kleine Amerikaanse sedan oid kunnen zijn.
Op de achterkant na kan ik trouwens geen verschillen vinden met de 1-serie Sedan.
Lol @ uitlaatdemper. Dit is wel een heel cheap ass oplossing zeg.
Verder is de wielbasis te kort in het totale silhouet. Wordt ben ik bang geen knappe wagen.
Ben echt wel benieuwd hoe deze gaat worden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close