Toyota Supra V (2019)

Gepost door D-C 
Toyota Supra V (2019)
16-02-2017 06:47
Toyota laat eindelijk de vijfde generatie Supra testrondes in de vrije wereld rondrijden. De productieversie van de FT-1 Concept uit 2014 verschijnt over een klein jaar en deelt zijn platform met de toekomstige BMW Z5. De techniek zal waarschijnlijk van Toyota komen.

Impressie:

Bronnen:
[www.autoweek.nl]
[www.drive.ru]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-12-2018 16:38 door D-C.
Het wordt in ieder geval een heftige wagen, eindelijk weer durf bij Toyota. De nieuwe CH-R slaat ook al zo enorm goed aan, in Europa heeft Toyota de eerste maand ruim 18% meer wagens verkocht. Ben benieuwd naar het eindresultaat van deze nieuwe Supra en de positionering in de markt.
Hoop BMW-elementen. Zou dat prototypisch zijn, of zouden beiden hetzelfde interieur krijgen of is dit per ongeluk de BMW? smiling smiley
Wouter82
Hoop BMW-elementen.

Bedoel je die lappen of misschien de lifehammer?
Jazzik
Wouter82
Hoop BMW-elementen.

Middenconsole met IDrive en automaatpookje en de combinatie van ventilatieroosters met alarmlichtknop.
Re: Toyota Supra V (2017)
27-07-2017 08:59
Jazzik
Wouter82
Hoop BMW-elementen.

Eens met Wouter, lijkt wel alsof die interieurfoto's van een BMW zijn, maar als de interieur foto's bij de exterieur foto's horen, dan zou het de nieuwe 8-serie zijn en dat lijkt me weer sterk. En BMW en Toyota zie ik ook niet samenwerken.

Hier een 7-serie.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-07-2017 09:02 door JDx.
27-07-2017 09:03
JDx
En BMW en Toyota zie ik ook niet samenwerken.

Oh toch wel...

[www.autoblog.com]

"We've posted plenty of photos of the new Toyota Supra. The car is being developed in Germany alongside the new BMW Z4 (though we thought for a while it might carry the Z5 name). For months, all we had was heavily camouflaged shots of the exterior, but in the past two weeks our trusty spy photographers have managed to capture photos of both cars' interiors. Surprise! The pair share almost identical styling."

Ontopic vind ik die gaten naast de voor en achterlampen niet mooi, te veel lijnen, mag simpeler, zoals de MK IV, op de verpakte auto zie je die gelukkig niet terug.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-07-2017 09:07 door JDx.
02-11-2017 18:37
Impressie:

Bron: [www.autoexpress.co.uk]

De Supra krijgt rondom Gazoo Racing logo's in plaats van Toyota.

Veel foto's en rijimpressie: [www.motor1.com]
19-09-2018 08:52
Dat lijkt een prachtige wagen te worden!thumbs up Hopelijk verpesten ze hem niet met te veel lelijke details, en dan met name over de gaten in de voorbumper heb ik wat twijfels.

Nog meer dan bij de GT86 roept dit model bij mij associaties op met de roemruchte 2000GT:

Wanneer gaan ze die nu eens eindelijk presenteren?
Gevoelsmatig is deze al weer aan een facelift toe
D-C, kan "2017" uit de titel? smiling smiley

meer foto's: [www.autoblog.com]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-10-2018 12:41 door Bird Nerd.
Re: Toyota Supra V (2018)
23-10-2018 12:28
Gedaan! Foto's van Autoblog USA kun je hier niet rechtstreeks plaatsen overigens (je ziet dan alleen maar kruisjes).

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-10-2018 12:29 door D-C.
BENZine
Nieuwe Supra

Dat is toch gewoon de concept (FT-1)?
Productiemodel en de FT-1 concept uit 2014

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2018 22:37 door Bird Nerd.
Schitterende sportwagen, prachtig!
Dit trekt mij toch meer dan de Z4
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close