Camera voor in de auto

Gepost door zoefff 
Camera voor in de auto
10-02-2020 17:20
Hallo,

Ik zou graag een camera willen aanschaffen voor in de auto die indien nodig beelden opneemt van de omgeving, hierbij graag een uitvoering voorzien van accu en nachtzicht waarbij pluggen met 12 V stekker wellicht ook mogelijk is om de accu te ontzien en of op te laden, dit alles voorzien van een SD geheugenkaart die je kan uitlezen en of op je mobiel kan terug zien.

Wellicht zijn er forummers die dit gebruiken en of kennis van zaken/ervaringen hebben die dit willen/kunnen delen..

Tijdens mijn zoektocht via Google wordt ik er niet echt wijzer van zodat ik het maar eens op deze wijze probeer.

Vriendelijke groet,
Een dashcam bedoel je winking smiley

en [dashcamtalk.com] zijn een goed startpunt.

Ik heb zelf al 4 jaar een Viofo A119 achter de voorruit geplakt. thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-02-2020 18:40 door Carfanatic.
Carfanatic
Een dashcam bedoel je winking smiley

en [dashcamtalk.com] zijn een goed startpunt.

Ik heb zelf al 4 jaar een Viofo A119 achter de voorruit geplakt. thumbs up

Ik zoek een camera die niet uitsluitend tijdens het rijden opnames maakt maar ook zodra de auto geparkeerd staat en of reageert zodra de auto benaderd wordt......
Bij voorkeur 360 graden of daar waar nodig.....
Tips/ervaringen zijn welkom.
Lastiger dan het lijkt. Zelfs de accu van een Tesla(!!!) loopt een flink stukje leeg door de affabriek parkeermodus. (Sentry mode).

Een flinke powerpack gaat je ook niet zomaar helpen. Vaak gaat laden en voeden niet tegelijk en laden gaat te langzaam voor de gemiddelde 2 uur rijden per 24 uur.

Techmoan dashcam reviews noemt een pack die bovenstaande wel goed kan.... Voor 1 cam... 2 kanten of zelfs 360graden gaat je flink (€500-1000) kosten voor slechts een etmaal filmen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.