Het leuke occasions topic die te ver weg staan, wie wil gaan kijken?

Gepost door Carkiller 
Loop er steeds weer tegenaan, woon zelf in Zuid-Holland en ben op zoek naar een leuk "barrel"
Budget 2000 Euro.
Friesland, Groningen, Limburg, daar staan ze wel maar ja. 5% van het budget alleen aan benzine en kans dat het niet is zoals de foto's beloven dus rit voor niks.

Mijn idee, iedereen die een leuke auto tegen komt die ver staat post hem hier.
Mensen die het leuk vinden, tijd hebben om te helpen en in de buurt wonen kunnen gaan kijken en geven hun bevindingen door, detailfoto's bijvoorbeeld.
Beetje autokennis is wel vereist, maar scheelt onnodig rijden en onnodig missen van dat ene pareltje.
Uiteraard kans dat er niemand in de buurt woont maar iets met nooit geschoten is altijd mis.

Voor Zuid-Holland omgeving groene Hart ben ik bereid om te helpen.
En ik trap af met wat ik gevonden heb maar voor mij te ver staat om de gok te nemen.

C2 VTR

Locatie, Hendrik-Ido-Ambacht.

Wie woont in de buurt en zou even willen kijken?
Vul gerust aan met eigen auto's die te ver staan, als het niet werkt en niemand elkaar wil helpen hebben de moderators vast nog wel een mooi slotje.winking smiley
Je beseft dat H.I. Ambacht in het groene hart van Zuid-Holland ligt? grinning smiley
Total Loss
Je beseft dat H.I. Ambacht in het groene hart van Zuid-Holland ligt? grinning smiley

Ja, ik had geen ander voorbeeld.big smile smiley
Maar niet in het groene hart hoor, Zuid Holland zuid en ik woon in het noordelijke deel.
Kan inderdaad best zelf gaan kijken bij deze auto maar zeker niet om de hoek. 110 km heen en terug.
Ah OK. Ik moest zelf eerst opzoeken toe hoe ver het groene hart liep maar H.I Ambacht lijkt toch echt net links onderin te liggen. ( is kilometertje of 4-5 bij mij vandaan )
Als er iemand nog eens een leuke occasion in Finland omgeving Helsinki beoordeeld wilt hebben ben ik je man thumbs up big smile smiley
Total Loss
Ah OK. Ik moest zelf eerst opzoeken toe hoe ver het groene hart liep maar H.I Ambacht lijkt toch echt net links onderin te liggen. ( is kilometertje of 4-5 bij mij vandaan )

Je hulp zou welkom zijn, maar uiteraard alleen als je daar zin in hebt.smiling smiley

Zadelsnuiver
Als er iemand nog eens een leuke occasion in Finland omgeving Helsinki beoordeeld wilt hebben ben ik je man thumbs up big smile smiley

grinning smiley
Carkiller

Mensen die het leuk vinden, tijd hebben om te helpen en in de buurt wonen kunnen gaan kijken en geven hun bevindingen door, detailfoto's bijvoorbeeld.
Beetje autokennis is wel vereist, maar scheelt onnodig rijden en onnodig missen van dat ene pareltje.

Zoiets heb ik in het verleden al wel eens gedaan, maar is me uiteindelijk slecht bevallen.
Wat de één nog een pareltje vind kan voor een ander al rommel zijn, en het werkelijke pareltje werd gewoon voor m'n neus weggekaapt door de bezichtiger. sad smiley
Zadelsnuiver

Voor omgeving Houston, TX ben ik de man. Al ben ik wel selectief, omgeving Houston kan ook zo maar 110 km heen en terug zijn. big smile smiley
Muddy Bandit
Carkiller

Zoiets heb ik in het verleden al wel eens gedaan, maar is me uiteindelijk slecht bevallen.
Wat de één nog een pareltje vind kan voor een ander al rommel zijn, en het werkelijke pareltje werd gewoon voor m'n neus weggekaapt door de bezichtiger. sad smiley

Dat is minder, kan niet uitsluiten dat zoiets gebeurt maar is het echt een buitenkans met een risico op missen dan wellicht beter zelf gaan kijken...
Idee is wel goed denk ik.
Wel belangrijk om duidelijk te zijn over welke eisen je aan de occasion stelt.
Zoals Muddy Bandit al aangeeft kan dat nog wel eens verschillen waardoor het weer vervelend kan worden.

Omgeving Lunteren ben ik eventueel beschikbaar ;-)
Joel 1987
Idee is wel goed denk ik.
Wel belangrijk om duidelijk te zijn over welke eisen je aan de occasion stelt.
Zoals Muddy Bandit al aangeeft kan dat nog wel eens verschillen waardoor het weer vervelend kan worden.

Omgeving Lunteren ben ik eventueel beschikbaar ;-)

Voor mij doen goede detailfoto's al veel, dank je voor je hulp aanbod.

Jay DoubleYou
Zelf woon ik in omgeving Drachten.

Dat is mooi want daar staat regelmatig wat.thumbs up
Twix
Voor omgeving Houston, TX ben ik de man. Al ben ik wel selectief, omgeving Houston kan ook zo maar 110 km heen en terug zijn. big smile smiley

Lijkt me wel interessant, in de VS hebben ze veel auto's waar ik graag in zou rijden en hier in Polen heb je geen losse wegenbelasting dus iets dat groter/zwaarder is is geen punt om nee te zeggen...

ot: Friesland, Groningen, Drenthe: dagretour NS kost minder dan €20, op smoelboek is een lift-groep : vele mogelijkheden om goedkoop te reizen.
Voor mij is afstand geen bezwaar om te gaan kijken, goed inschatten (wat voor soort aanbieder, kritisch naar foto's en tekst kijken); in 99 van de 100 gevallen weet ik dan al genoeg.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-09-2021 11:34 door FW Ta 183 Huckebein I.
In mijn eentje ga ik niet, daar is mijn technische kennis te beperkt voor, maar als iemand ooit in Zuidoost-Brabant moet zijn kijk ik met plezier mee.
Als het je hobby is, rij je er toch gewoon naar toe? Maak er desnoods een uitje van met je partner / of een vriend(in). Ik ben de R20 ook in Friesland gaan halen, ben daarvoor 3 keer heen en weer naar Oosterwolde gereden = 1.200 km. Ook een keer naar Bordeaux (F) gevlogen voor een R12. En afgelopen vakantie vanuit de Jura in Frankrijk even naar Geneve om een Venturi te bekijken. Nederland is te klein. drinking smileygrinning smiley

Maar eh, als iemand iets in de omgeving van Uden bekeken wil hebben, hoor ik het wel.
FW Ta 183 Huckebein I
Voor mij is afstand geen bezwaar om te gaan kijken, goed inschatten (wat voor soort aanbieder, kritisch naar foto's en tekst kijken); in 99 van de 100 gevallen weet ik dan al genoeg.

Hier hetzelfde. Ik cross vaak ook het hele land door als ik iets zoek en maak er vaak een leuk dagje uit van en ga indien mogelijk meerdere adressen af in de ongeving. Ga altijd goed voorbeteid op pad en bel altijd van te voren of een proefrit mogelijk is etc. Mijn huidige auto komt uit Purmerend. Mijn technische kennis is ook niet heel groot maar bezit wel over een gezonde portie nuchter boeren verstand. Wie iets zoekt in Twente / omgeving Enschede wil ik met alle plezier graag helpen!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.