Diesel 20000 euro

Gepost door Orlando 8280129 
Ik zoek een diesel
Rond de 20k iets erover mag als het de moeite waard.
Max een ton gelopen mag erover ook net over heen het liefst zo min mogelijk Natuurlijk!

Paar eisen:
Automaat
Niet ouder dan 2014
Niet te groot bijvoorbeeld een bmw 5 serie is de max
En moet een beetje zakelijk overkomen ivm met werk

Adviezen of aanraders zijn heel graag welkom
Re: Diesel 20000 euro
28-03-2021 19:43
Keus genoeg:

Goede opties lijken mij de Renault Talisman, Citroen DS5, en Opel Insignia.

Of een klasse kleiner en goedkoper de Renault Megane, of een Peugeot 308.
Met deze info kun je zelf zo een 100 tal modellen naar voren toveren bij de bekende zoekmachines

wat heb je zelf al gevonden?

Ik zou zelf een 3 serie zoeken. waarom? lekker dynamisch, een van de beste automaten, fijne diesels. Maar een 3 serie is ook niet heilig want; zeker niet ruim, vaak heel kaal uitgerust; opties zoals adaptive cruise control, headup display, collesion warning, panoramadak en allerlei andere fijne opties zijn zeldzaam bij BMW. vind je dat belangrijk; dan kun je beter bij andere modellen kijken
meer value for money is bijvoorbeeld een Opel insignia, veel luxe, exemplaren uit 2018 met minder dan een ton gelopen, diesel automaat, moet makkelijk lukken. Fijne zuinige kilometervreters thumbs up
Re: Diesel 20000 euro
29-03-2021 18:17
AsconaGT
Ik zou zelf een 3 serie zoeken. waarom? lekker dynamisch, een van de beste automaten, fijne diesels. Maar een 3 serie is ook niet heilig want; zeker niet ruim, vaak heel kaal uitgerust; opties zoals adaptive cruise control, headup display, collesion warning, panoramadak en allerlei andere fijne opties zijn zeldzaam bij BMW. vind je dat belangrijk; dan kun je beter bij andere modellen kijken
meer value for money is bijvoorbeeld een Opel insignia, veel luxe, exemplaren uit 2018 met minder dan een ton gelopen, diesel automaat, moet makkelijk lukken. Fijne zuinige kilometervreters thumbs up
Al die opties die je zou missen bij een 3 serie zitten ook niet op deze Insignia. Ook de LED matrix verlichting die deze zou moeten hebben volgens de advertentie, heeft die niet. Wel niet-standaard stoelen, die zitten goed. Het is zeker geen slechte keuze, een Insignia rijdt gewoon prima.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.