Advies gezinsauto 25k

Gepost door daniel1987 
We vonden de astra achterin niet heeel ruim.

Insignia heeft derhalve de voorkeur.

Vandaag 2 proefritje gemaakt.

Eerste bleek import te zijn en kon niets van de prijs af. Import hoeft niet slecht te zijn maar als je de auto inlevert is dat altijd een nadeel. Andere was okee maar kon amper wat van de prijs af.

Ligt het aan mij of is het normaal dat er bijna niets van de prijs af kan? Zo populair is de auto ook weer niet.
Vind die afleverpakketten ook bizar duur. 995 om te checken of de auto goed is.
Mag toch verwachten bij een garage dat de auto goed is of is dat een onjuiste verwachting.

Inruilen van de huidige auto valt tegen. Jaar geleden 10.500 betaald en nu (5.000 km verder) is hij volgens de dealers 6500 waard. Max 7500.
daniel1987
We vonden de astra achterin niet heeel ruim.

Insignia heeft derhalve de voorkeur.

Vandaag 2 proefritje gemaakt.

Eerste bleek import te zijn en kon niets van de prijs af. Import hoeft niet slecht te zijn maar als je de auto inlevert is dat altijd een nadeel. Andere was okee maar kon amper wat van de prijs af.

Ligt het aan mij of is het normaal dat er bijna niets van de prijs af kan? Zo populair is de auto ook weer niet.
Vind die afleverpakketten ook bizar duur. 995 om te checken of de auto goed is.
Mag toch verwachten bij een garage dat de auto goed is of is dat een onjuiste verwachting.

Inruilen van de huidige auto valt tegen. Jaar geleden 10.500 betaald en nu (5.000 km verder) is hij volgens de dealers 6500 waard. Max 7500.

Zo werkt het nou eenmaal, de verkoopprijs is een ander verhaal dan de inkoop(ruil)prijs. Beslis niet te vlug, om het maar zo te formuleren 'jij bent de baas'.
Is Skoda Superb Combi station ook goed ?

Groter dan VW Passat of A4 Avant
SeatIbizaLover
Is Skoda Superb Combi station ook goed ?

Groter dan VW Passat of A4 Avant

Ongetwijfeld goede auto maar heb niets met skoda. Vindt ze niet echt bij ons passen
Wat denk je van de Renault Espace initiale Paris vanaf 2016? Die vind je wel in je budget. Zijn ruim en heel compleet.
Freekas
Wat denk je van de Renault Espace initiale Paris vanaf 2016? Die vind je wel in je budget. Zijn ruim en heel compleet.

Zijn idd heel compleet maar niet onze smaak. Maar bedankt voor je input.

Is het nog steeds zo dat import auto's een slechte naam hebben. Hoor van veel dealers dat het vaak een import auto betreft.
Re: Advies gezinsauto 25k
27-10-2020 09:02
Je zou kunnen overwegen om zelf een auto te importeren uit Duitsland. Dan heb je meer zekerheid dat er niet met de teller geknoeid is als je heb bij een betrouwbare dealer weg haalt. Zeker als je van plan hebt om hem op te rijden kan het voordelig zijn.
Ja zelf importeren is nog een.optie.

Vroeg me wel het volgende af.

Op het rdw rapport staat bij 1 auto dat er 700 bpm is betaald. Bij de meeste is dit robd de 7k.

Kan ik er dan vanuitgaan dat de eerste een schadeauto is?

Op het rdw rapport staat bij 1 auto dat er 700 bpm is betaald. Bij de meeste is dit robd de 7k.

Kan ik er dan vanuitgaan dat de eerste een schadeauto is?

als het om een zelfde auto gaat met zelfde motor en zelfde bouwjaar dan is dat wel iets waar alle alarmbellen af moeten gaan. Hoeft geen schadeauto te zijn, maar zeker niet ondenkbaar. Er kan altijd verschil zitten afhankelijk van de uitvoering. Maar niet zoveel verschil.

Is het nog steeds zo dat import auto's een slechte naam hebben. Hoor van veel dealers dat het vaak een import auto betreft.

slechte naam? Ja

Maar dat hoeft niet te betekenen dat het allemaal slechte auto's zijn.
Gaat om zo goed alsdezelfde auto.met bijna dezelfde km, opties, nieuwprijs en bouwjaar
daniel1987
Gaat om zo goed alsdezelfde auto.met bijna dezelfde km, opties, nieuwprijs en bouwjaar

en zelfde motor? (ivm Co2)

Dan is dat absoluut verdacht
Ja exact zelfde motor
Auto encyclopedie

De huidige Honda Civic is ook leuk ,alleen die is er alleen als sedan en liftback, maar de liftback schijnt een ruimte wonder te zijn.

civic liftback

Inderdaad

Inhoud kofferbak minimaal 478
Inhoud kofferbak maximaal 1267

Dit is groter dan een Seat Ibiza station (430 liter)

En ik herinne me dat de achterstoelen van Civic kan plaat maken na een neerklappen. Heel voordelig
Civic tourer station 17'000 euro
[www.muddekok.nl]

Anders is een Prius+ ook goed ? Die heeft wel een hybrid denk ik
Van het weekend onze insignia uit 2017 opgehaald. Erg fijne auto waar we hopelijk lang van kunnen genieten.

Iedereen bedankt voor alle tips en reacties!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee. smileys with beer
Fijne en ruime keuze, veilige kilometers
16-11-2020 10:59
Veel plezier ermee thumbs up
16-11-2020 11:23
Veel plezier! En een foto is natuurlijk altijd leuk winking smiley
Mooie en goede keuze! Veilige km’s gewenst! Veel plezier
Gefeliciteerd! Fijne en veilige kilometers gewenst thumbs up
Bij mijn auto's heb ik 2 foto's geplaatst want hier lukte het niet.

Dank allemaal. Over 18 maanden verloopt mijn leasecontract dus dan meld ik me weer😉
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.