lekkage of viesigheid

Gepost door Hayato 2433361 
Hallo, ik was gister aan het kijken voor een bmw 320i e90 nu zag ik aan de rechter kant net onder de bovenkap van de motor een zwarte vlek, volgens mij was dit olie maar weet het niet zeker. Weet iemand of dit echt een olielekage is of dat het gewoon wat viesigheid

Brooke had een wilde blik in haar ogen, alsof ze dit al een hele tijd wilde doen. Ze pakte haar handen en wreef over de buitenkant van mijn dijen en vervolgens over de binnenkant. Vervolgens spreidde ze mijn benen zo ver mogelijk uit. Ze begon haar tong langs mijn binnenste dij te laten glijden terwijl ik mijn hand door mijn haar streek. Ik moest toegeven dat dit behoorlijk heet was. Ik zag dat Mike en Ryan aan de zijkant van de tafel zaten en elkaars pikken streelden. Plotseling vond Brooke de weg naar de ingang van mijn poesje. Ze stak haar tong uit toen ik voelde dat de punt mijn roze gat binnenging. Ze streek met haar tong over mijn clitoris. Het voelde geweldig, dus sloot ik mijn ogen en liet het allemaal gebeuren [sexcam.bar] . Ik realiseerde me dat het niet uitmaakte hoeveel ik me eerder had verzet, ik wilde echt dat ze mijn kutje proefde, ervan hield en het likte.

'Ooooh ja, dieper', kreunde ik, terwijl ik haar vinger langs haar tong naar binnen voelde glijden. Mijn heupen kwamen omhoog van het kille oppervlak dat opwarmde door mijn lichaamswarmte. Ze trok haar natte vinger uit mijn poesje en ik voelde het tegen mijn gerimpelde achterste gat wrijven. God, het was heet! Elektriciteit stroomde van binnenuit terwijl ik sap lekte uit mijn kuter, terwijl Brooke zoog en haar tong om mijn gezwollen lippen sloeg. Terwijl ik huiverde van haar magische tong, kwam haar natte vinger plotseling in mijn reet en ik werd praktisch zwart van extase.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-07-2020 09:48 door Hayato 2433361.
Dat weer niemand, want als je geen foto hebt is al helemaal lastig te beoordelen op afstand.
Dat is waarschijnlijk de pakking van de warmtewisselaar. Geen moeilijke of dure reparatie, wel irritant
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.