Welke 1e auto?

Gepost door autofanaat03 
Welke 1e auto?
17-05-2020 21:38
Hallo mede auto liefhebbers.

Ik ben al sinds kleins af aan een enorme auto fan.
En nu ik bijna 18 ben is het moment eindelijk!! hier, Een eigen auto.
Nu is mijn vraag wat voor auto zou ik kopen?

mijn eisen:
-max 220k gelopen
-minimaal 120pk
-sedan of coupe
-leuke rijeigenschappen
-vanaf bj 2000
-redelijk betrouwbaar
-handbak
-benzine (was ik vergeten)

Mijn budget is 5000 euro voor de auto zelf. Ik heb ook wat geld opzij gezet voor wat extra onderhoud.
Ik werk bij een autodealer als bijbaan en weet waar ik naar moet kijken bij de aanschaf van de auto.
Ik doe geen technische opleiding dus uitgebreid sleutelen zit er niet in maar wel olie verversen etc.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-05-2020 14:01 door autofanaat03.
Re: Welke 1e auto?
17-05-2020 21:55
Eerste waar ik aan denk is een e46 coupe. Bijvoorbeeld: [www.marktplaats.nl]
Nog wel even over de prijs onderhandelen, en checken of het geen tsi is en of die nap heeft. Heb je wel een auto uit 2010

[www.autowereld.nl]

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-05-2020 21:59 door Auto encyclopedie.
17-05-2020 22:07
Cadilac bls , deze cadilac komt uit de saab fabriek en deelt onderstel en techniek met de saab 9-3

cadilac bls

of de MG ZT

MG ZT

liever iets kleiner dan is er nog de MG ZS (dit is een voorbeeld ivm adres waar die te koop staat)

mg ZS

rover 75 turbo

x-type

een chevorlet uit 2011

cruze verstandige keuze

Auto encyclopedie
Cadilac bls , deze cadilac komt uit de saab fabriek en deelt onderstel en techniek met de saab 9-3

cadilac bls

of de MG ZT

MG ZT

liever iets kleiner dan is er nog de MG ZS (dit is een voorbeeld ivm adres waar die te koop staat)

mg ZS

rover 75 turbo

x-type

een chevorlet uit 2011

cruze verstandige keuze

Bedankt! de cadilac had ik nog helemaal niet aan gedacht.
Zijn de mg's en de rovers een beetje betrouwbaar?
haarr
MB C klasse 200k sportcoupé

[www.kuijer-automotive.nl]