Tweedehandse auto

Gepost door Ga 8723297 
Tweedehandse auto
05-05-2020 00:21
Hoi, ik wil binnenkort een tweedehandse auto kopen. Ik heb een paar eisen daarvoor
- minimaal bouwjaar 2014
- tussen 8k-12k
- automaat
- airco
- betrouwbaar

Wat ik graag zou willen: een automaat (liefst in B segment) die best zuinig is en vooral betrouwbaar. Een auto die niet heel lelijk is, is ook mooi meegenomen. Ik heb weinig ervaring met auto’s, dus ik hoor graag voorbeelden van auto’s die aansluiten bij mijn eisen. Daarnaast ontvang ik ook graag tips waar ik op moet letten
Ps een Mitsubishi space star is een voorbeeld van wat ik zou willen misschien
Groetjes

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2020 00:23 door Ga 8723297.
Suzuki baleno, zelfde automaat als de spacestar

Toyota verso s, deze is volgens consumenten bond al jaren op rij betrouwbaar

Honda jazz, bijdeze wel. Opletten dat je de cvt automaat neemt en niet de semi automaat

Ik denk dat een 208 of een citroen cactus met de juiste automaat niet binnen jee budget valt.
Re: Tweedehandse auto
05-05-2020 00:51
Auto encyclopedie
Ik denk dat een 208 of een citroen cactus met de juiste automaat niet binnen jee budget valt.
Nou volg ik je even niet, je roept altijd het hardste dat een semi automaat niks is en kom je aan met de 208, de 1.2 puretech heeft een semi en de 1.6 is nog met een 4 traps, het zelfde geldt voor de Cactus.

Maar is een Renault Clio iets?
Clio

Toyota Yaris

Opel Corsa
05-05-2020 02:29
Als je zelf al aangeeft zelf misschien wel een Mitsubishi Space Star te willen kun je lager in het budget voor een 1.0 CVT Cool+ kiezen, zoals deze van 2016 met 65.000 km.: [www.autotrack.nl]

Hoger in 't budget kun je voor meer luxe en evt. de 1.2 CVT Instyle kiezen, zoals deze van 2016 met nog geen 25.000 km.: [www.autotrack.nl]

Zelf zou ik, als ik mocht kiezen, toch voor zoiets [www.autowereld.nl] kiezen. Nóg zuiniger en ietsje meer auto.

05-05-2020 08:26
Er zijn al goede opties genoemd.