Einde raad

Gepost door Fabiboyyy 
Einde raad
25-06-2019 04:48
Hoi allemaal,

Ik en mijn vriendin zoeken al een paar maanden naar een auto (merk en model) die wij willen gaan kopen ergens eind dit jaar. Wij hebben nu 1 Peugeot 206 (vind hem afschuwelijk , houden hem er wel bij, rijd verder ok). Maar zijn ivm eventuele gezinsuitbreiding opzoek naar een wat ruimere auto met genoeg ruimte. Ons budget is in eerste instantie €6000. Het liefst goedkoper natuurlijk. Wij rijden zo'n 20.000 km per jaar. Dit word vermoedelijk minder aangezien we die Peugeot dan ook nog hebben. Ik heb totaal geen verstand van auto's. Heb heel veel op internet gezocht. Heel veel op dit forum gekeken en maar besloten een eigen topic te starten in de hoop dat jullie ons kunnen helpen want wij ( ik vooral) ben ten einde raad. Hoor en lees 1000 verschillende dingen.

mijn eisen
-Benzine auto (wellicht ook diesel op basis van 20.000 per jaar?)
-5 deurs
-Cruise control
- bouwjaar 2010 ( geen must, leek mij veiliger als 2002 &#128514winking smiley
- Automaat (voorkeur, geen must!)
-Airco
-Elektrische ramen
- Genoeg ruimte ( kofferbak voor kinderwagen etc. En het zou prettig zijn als er achterin volwassen mensen kunnen zitten)
- Verbruik maakt niet echt uit, zo zuinig mogelijk.
- Het liefst geen station, zijn maar weinig station modellen die wij echt mooi vinden. Zat dus aan sedan oid te denken.
-indien mogelijk een beetje sportief ( ook geen must)
- onder de 200000 km (mij is verteld dat hoger nooit goed is met benzine auto's, nogmaals geen verstand van so correct me if i'm wrong)
- boordcomputer ( telefoon verbinden dmv Bluetooth o.i.d)
- willen er graag een jaar of 3/4 op voorruit kunnen zonder extreme hoge kosten.

Eigen input
Wij en vooral ik hebben al maanden gezocht en gekeken op internet. Veel gelezen en ook veel tegenstrijdig van elkaar. Daardoor hadden wij er eigenlijks niks aan. Zo leken ons de volgende auto's in eerste instantie wel wat: