Nieuwe lease auto

Gepost door Nico 3834306 
Goedemorgen Forum,

Ik ben in de gelukkige positie om een nieuwe lease auto uit te mogen zoeken. Mijn huidige contract verloopt in maart en dus is de zoektocht begonnen. Ik moet zeggen dat ik inmiddels door de bomen het bos niet meer zie en vraag dan ook jullie hulp om even mee te denken.

Rijke uitgeruste C of Middel uitgeruste D-segment auto
station of crossover
Benzine of hybride
Automaat

Ik heb proefgereden in de Passat, Talisman en Superb waarbij de Passat me op dit moment het meest aanspreekt.

Zijn er meer modellen die ik in overweging zou moeten nemen?
Klopt het dat de huidige prijzen, van nieuw te leveren auto's, al zijn afgestemd op de nieuwe WLTP regels?

Alvast bedankt!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2018 08:07 door Nico 3834306.
En wat rijd je nu? En welk leasetarief/prijsklasse?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2018 08:30 door speedtouch.
Re: Nieuwe lease auto
09-12-2018 10:11
Het meeste auto voor de minste bijtelling/eigen bijdrage zoeken?

En misschien heb je een optie die niet overal op te krijgen is: standkachel, adaptieve cruise control, 360 camera etc..
Misschien de Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Turbo 200 pk Business Executive Automaat?
Is er al voor Euro 36.354.

Huidige VW Passat loopt toch wel op zijn laatste benen volgens mij aangezien de facelift versie zo goed als onderweg is.
Total Loss
Misschien de Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Turbo 200 pk Business Executive Automaat?

Huidige VW Passat loopt toch wel op zijn laatste benen volgens mij aangezien de facelift versie zo goed als onderweg is.

je bent er weer als de kippen bij grinning smiley
Carfanatic
Total Loss

je bent er weer als de kippen bij grinning smiley

Ja joh, iemand moet het toch doen. winking smileygrinning smiley
speedtouch
En wat rijd je nu? En welk leasetarief/prijsklasse?

Passat uit 2017. auto max 45k (om en nabij)
Carfanatic
carbase vergelijker kun je al je eisen invullen.

Goede tip, bedankt!
Total Loss

Mooie auto inderdaad. Ik meende ergens gelezen te hebben dat er voor de Insignia ook een facelift op komst was. Ik ga proberen er volgende week in proef te rijden.
Om een indruk te hebben, wat vind je hier van?
[zakelijkelease.peugeot.nl]
09-12-2018 18:34
Nico 3834306
Total Loss

Mooie auto inderdaad. Ik meende ergens gelezen te hebben dat er voor de Insignia ook een facelift op komst was. Ik ga proberen er volgende week in proef te rijden.
Dat lijkt mij niet heel waarschijnlijk, de auto is nog geen 2 jaar op de markt.
09-12-2018 23:15
Al naar de nieuwe a klasse gekeken erg mooie auto mocht je iets kleiner willen dan Passat. ( uiteraard is mooi persoonlijk)
Nico 3834306
Total Loss

Heb je al proefgereden?
Volvo V60, Mazda 6 misschien?
Als je hybride wil rijden, dan kun je ook de Lexus is300h proberen. Of een Toyota RAV4
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close