Waar short lease

Gepost door michel1975 
Waar short lease
08-12-2018 10:54
We staan op het punt een nieuwe medewerker aan te nemen alleen ik wil niet het risico lopen dat als het niet is wat we er van verwachten we met een leaseauto opgeschept zitten. Dus een vraag voor de mede ondernemers waar jullie je shortlease auto’s vandaan halen?
Re: Waar short lease
08-12-2018 17:46
Ik weet niet waar je woont maar ik heb goede ervaringen met De Haar in Rijssen. Ik lease daar voor m’n medewerkers jong gebruikte auto’s tegen een aantrekkelijk tarief die met een beperkte toeslag per maand ingeleverd mogen. Als je de auto niet voortijdig inlevert wordt de toeslag verrekend aan het einde van de contracttermijn.
Zo'n Up ben je een dag kwijt, alleen niet aan mijsmileys with beer
michel1975
(..) ik wil niet het risico lopen dat als het niet is wat we er van verwachten we met een leaseauto opgeschept zitten. Dus een vraag voor de mede ondernemers waar jullie je shortlease auto’s vandaan halen?

Eigenlijk is je vraag, vanwege het veronderstelde risico, waar de mede ondernemers hun short-lease auto zonder al te hoge kosten en trammelant hebben ingeleverd. winking smiley

Wat zijn je uitgangspunten? Scherpe prijs vooraf?
Of juist een gematigde prijsstelling maar geen rare fratsen achteraf?
Of gewoon het voortijdig inlever'risico' laten in-prijzen in het maandtarief? (zoals producten als 'lang huren' van autoverhuurders. etc..)
Durashift
michel1975
(..) ik wil niet het risico lopen dat als het niet is wat we er van verwachten we met een leaseauto opgeschept zitten. Dus een vraag voor de mede ondernemers waar jullie je shortlease auto’s vandaan halen?

Eigenlijk is je vraag, vanwege het veronderstelde risico, waar de mede ondernemers hun short-lease auto zonder al te hoge kosten en trammelant hebben ingeleverd. winking smiley

Wat zijn je uitgangspunten? Scherpe prijs vooraf?
Of juist een gematigde prijsstelling maar geen rare fratsen achteraf?
Of gewoon het voortijdig inlever'risico' laten in-prijzen in het maandtarief? (zoals producten als 'lang huren' van autoverhuurders. etc..)
Scherpe prijs is natuurlijk altijd meegenomen. er zit nogal een groot verschil tussen. Echter wil ik vooral zonder kleine lettertjes de auto desgewenst inleveren. Dat prijsverschil moet ergens in zitten.
09-12-2018 00:14
Koop gewoon een oude ford ka voor 500 euro.
Die BMW x6 krijgen ze wel als ze wat verkocht hebben thumbs up
Gullwing
grinning smiley

Misschien koop ik wel een Polootje. Bevalt het niet verkoop ik hem wel weer.
michel1975
Gullwing
grinning smiley

Misschien koop ik wel een Polootje. Bevalt het niet verkoop ik hem wel weer.

Hangt toch ook wel af van de taak van die medewerker of speelt in dit geval 'aanzien' geen rol? (Hopelijk niet).
Michiel,
Ik heb ook regelmatig met hetzelfde gezeten, maar vind het altijd zonde om zo 6 a 700 voor een clio oid maandelijks weg te gooien.

Ik heb 2x een auto voor 5k gekocht, laguna en alfa 159 niet teveel op de klok, niet te oud en representatief.
Als ik daar na een half jaar nog 2k aan overhield was het nog goedkoper en had een mooie afschrijving in de boeken.

Tegenwoordig koop ik de auto gewoon, Ik lease nooit, en als de eerste mederwerker niets is, dan mag de telefoniste zolang in de wagen rijden, tot ik de volgende in dienst heb genomen. Uiteindelijk komt er toch iemand op die positie en heeft een auto nooit heel lang stil gestaan of door een andere tijdelijk bereden.
10-12-2018 15:58
Hoe lang is de proeftijd en het contract? Wil je de proeftijd afwachten kan je wellicht beter huren. Daarna hebben de meeste leasemaatschappijen wel een auto die je kort kan leasen, bijvoorbeeld een ingeleverde auto oid.
10-12-2018 16:06
Michel1975
We staan op het punt een nieuwe medewerker aan te nemen alleen ik wil niet het risico lopen dat als het niet is wat we er van verwachten we met een leaseauto opgeschept zitten. Dus een vraag voor de mede ondernemers waar jullie je shortlease auto’s vandaan halen?

Rebel Lease.(Leiderdorp) Denken net iets meer mee dan gemiddeld.
10-12-2018 16:11
Je hebt bij Hertz de minilease, lease voor een maand of meer.
Ik heb mantelovereenkomst met 3 partijen: Arval, Leaseplan en Riemersma. Voor korte termijn-inzet is het
(a) toevallig iets beschikbaar bij één van deze drie tegen scherpe prijs - auto's die zijn teruggekomen maar nog wel even doorkunnen,
(b) maandprijzen van Arval - die zijn transparant en voldoende schappelijk voor wat je krijgt.
Hier zal TS toch wel wat aan hebben!thumbs up
speedtouch
Hier zal TS toch wel wat aan hebben!thumbs up
Absoluutthumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close