Hyundai accent 2006

Gepost door JanWiebe 
Hyundai accent 2006
13-05-2017 21:18
Ik ben op zoek naar een auto die relatief goedkoop is in de verzekering ik ben 18 jaar (bijna 19.) Ik heb een tijdje in een Hyundai atos gereden, maar dit was mij toch echt te klein (ik ben 1.99m) Ik heb deze week een proefrit gemaakt in een opel astra (2000) en een Hyundai accent (2006). De Hyundai accent staat te koop met 100.000km en een nieuwe distributie riem, en een volledige onderhoudshistorie, en hij reed echt geweldig, ook in vergelijking met de astra. Er zit alleen nogal wat schade aan de buitenkant van de auto zo zit zitten er wat deukjes en krassen op de rechterdeur, er zit een deuk aan de achterkant en er zit wat kleine schade op de voorbumper. Nu vraag ik mij af, of deze auto de vraagprijs van 1950€ waard is (de verkoper wil echt niet omlaag.) Wat denken jullie?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-05-2017 21:19 door JanWiebe.
Re: Hyundai accent 2006
13-05-2017 21:32
Het ziet er op het eerste gezicht uit als prima koop, je hebt voor relatief weinig geld een auto die verder goed bekend staat wat betreft betrouwbaarheid.
De auto is niet al te oud, heeft een lage kilometerstand, en volgens je gegevens een volledige onderhoudshistorie. Wat ik kan zien op de foto's van het interieur lijkt de vorige eigenaar er netjes op te zijn geweest. Die paar deuken zijn niet erg.
De deuk bij het achterlicht moet je wat aan laten doen, het roest al of gaat roesten voor de rest een prima auto die er netjes uitziet van binnen en leuker dan een Astra.
Re: Hyundai accent 2006
15-05-2017 12:22
Zijn remmen, uitlaat, banden en bougies binnenkort aan de beurt, en distributie alweer qua leeftijd (dus in jaren) dan is hij niet zo voordelig als hij nu lijkt.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.