Wat is wijsheid...??

Gepost door Anonieme bezoeker 
Dat is geen feit, maar een mogelijk negatief scenario. Ik wilde je insteek over het niet slim zijn relativeren.
Anonieme bezoeker
Re: Wat is wijsheid...??
05-03-2014 23:51
Ja we gaan voor de OPC versie....Tourer....maar zijn behoorlijk gecharmeerd van een mat zwarte uitvoering. Iemand daar ervaring mee of kan mij vertellen waar ik de voor en nadelen van een mat zwarte uitvoering kan vinden?
beetje fout.. matte wrap is toch wel weer over z'n hoogtepunt heen..?

Zo'n OPC moet in dat knalblauw van Opel..thumbs up
Anonieme bezoeker
06-03-2014 09:15
Meen je dat nou? Damn, ik loop weer eens achter dus.....vind het zo verschrikkelijk mooi, maar wat je al zegt, zit ook niet te wachten op een 'fout imago' van de auto (moet wel eens personen van vliegveld halen, vandaar....)
Mr.Comfort
Meen je dat nou? Damn, ik loop weer eens achter dus.....vind het zo verschrikkelijk mooi, maar wat je al zegt, zit ook niet te wachten op een 'fout imago' van de auto (moet wel eens personen van vliegveld halen, vandaar....)

Ik vind mat zwart ook erg fout. Maar als ik de online configurator aanschouw, dan zijn er ook maar er weinig opties. Grijs, wit, blauw, rood en zwart.
Anonieme bezoeker
06-03-2014 18:27
Ja precies! Zoveel keus is er nou ook weer niet.....maar moet gezegd, blauw is ook niet verkeerd! Ziet er dan qua kleur wat vriendelijker uit en is ook niet alledaags.....
zeker.. maar economisch is grijs wel het beste, vermoedt ik.. Meest neutrale kleur en wellicht na drie-vier jaar de beste opbrengst.

Je kan ook een wrap kiezen in een mooie, uitdagende kleur.. Goud ofzo?
Bij inruil wrap eraf en je levert de grijze in.winking smiley
Anonieme bezoeker
07-03-2014 18:32
Ik ook ook zelf zoeken, maar zijn er ook bedrijven die als goed bekend staan hierin??
Anonieme bezoeker
08-03-2014 21:06
Wel jammer is het dat je bij Opel, indien je voor een mat zwarte wrap/folie kiest, je basis kleur dan ook zwart dient te zijn? Beetje jammer.....stel dat je de wrap om wat voor reden dan ook, niet meer wilt komt er wederom zwart tevoorschijn.....had bijvoorbeeld liever als basiskleur Arden Blue gehad.....
Mr.Comfort
Ik ook ook zelf zoeken, maar zijn er ook bedrijven die als goed bekend staan hierin??

misschien hier je licht opsteken?

[www.beursgebouw.nl]
Anonieme bezoeker
14-03-2014 22:50
Top! Veel dank!

Had al gelezen dat veel carwrappers(?) het totaal niet uitmaakt welke kleur de auto van oorsprong heeft......ik zou nu voor basiskleur Arden Blue willen gaan. Over de kleur van de wrap ben ik nog niet uit......niet alledaags, chique,.....
Anonieme bezoeker
15-03-2014 10:59
Hahaha.....nee das voor mijn gevoel echt "fout".....maar goed, smaken verschillen...
Ik vind zelf dat Aztek bronze/bruin wel mooi....
Anonieme bezoeker
15-03-2014 20:12
Nou......om op het bovenstaande terug te komen....ik zag een filmpje, auto in mat goude kleur......echt niet verkeerd!!! Ben er wel over uit dat ik een matte kleur wrap het mooiste vindt.....
ieder z'n smaak..
Het wordt dan wel een unieke Insignia OPCthumbs up

Een mooie, glanzende bruin/donkerrode kleur vind ik wel chique.
Renault heeft zo'n kleur op de Mégane. thumbs up
Anonieme bezoeker
16-03-2014 13:23
Hoe meer ik over car wrapping lees op diverse websites, hoe leuker ik het ga vinden! Arden blue als basiskeur en ..... als wrap. Blijft de originele kleur mooi beschermt bij een eventuele verkoop en mocht ik de wrap "zat" zijn gaan we weer voor de basiskleur.
Hi Mr. Comfort,

Een vraagje aan u; Wat zijn de diplomatieke kortingen bij het aankopen van een auto (BMW, Volvo en Audi) , van het jaar 2017. Aangezien u dit in 2014 ook wist stel ik u deze vraag. Mocht u dit weten.

Met vriendelijke groet.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.