Wie herkent deze auto?

Gepost door W 5257945 
Dag allemaal, vandaag is helaas mijn auto, terwijl ik aan het werk was, aangereden op het parkeerterrein. Van de voordeur tot het achterscherm zit er een grote schaaf op de auto, bizar hoe je dat voor elkaar krijgt, maar goed. Nadat ik het ontdekte heb ik een rondje gelopen om te kijken of er misschien camera’s in de buurt hangen. Ik kwam een buurtbewoner tegen die een Ring deurbel had. Aan de hand van de beelden weet ik nu dat het deze auto is (het is de enige zilveren auto die vandaag aan die kant ernaast heeft gestaan en er zat zilveren lak op mijn auto). Ook zie je dat de bestuurder even staat te kijken wat de schade is. Helaas zijn de beelden niet duidelijk genoeg om het kenteken af te lezen. Herkent iemand misschien het model auto aan de hand van deze wazige foto? Dan kan ik komende week eens in de gaten houden of de auto er nog eens staat.

Ik dacht zelf misschien aan een Opel Astra of Mazda??
Thanks!!

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-06-2021 18:30 door W 5257945.
Op basis van de vorm van een de achterlichten denk ik ook aan een Opel Astra H.
Ik zie ook een kofferklep.
Dus ik ken Marc TL enkel bijtreden: een zilvergrijze Opel Astra H Twintop

Eens, kan haast niet anders. Succes met het gedoe!
Opel Astra H Twintop, al vind ik de achterlichten wat plat lijken een Mazda 6 hatchback zie ik er ook wel in.
Nee dat is 100% geen Mazda6. Lijkt me idd de Astra TwinTop
Thanks allemaal, die richting zat ik inderdaad ook op te denken! Ik ga de komende tijd eens in de gaten houden of hij er nog eens staat. Waarschijnlijk niet, maar ja, je weet nooit.
Inmiddels wel aangifte gedaan en deze beelden achter gelaten bij de politie neem ik aan?
De auto geen idee. De vrouw is Ans van Gelderen, 56 jaar oud.
W 5257945
Thanks allemaal, die richting zat ik inderdaad ook op te denken! Ik ga de komende tijd eens in de gaten houden of hij er nog eens staat. Waarschijnlijk niet, maar ja, je weet nooit.
Kun je niet bij wat buurtbewoners aanbellen om te vragen of zij de eigenaar kennen? Niet geschoten is altijd mis.
Ik denk ook dat het een Astra TwinTop is trouwens.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.