ongevraagd reclame rijden

Gepost door zoefff 
Op een later moment erachter gekomen dat mijn kenteken onder plaat vervangen is door een andere firma naam waardoor ik nu gratis reclame maak voor desbetreffende firma die de auto in onderhoud had.
In het verleden gebeurde dit ook dikwijls met het plaatsen van (raam) stickers.
Ik vind dat ze dit niet ongevraagd mogen doen, het is niet hun eigendom.
Heb je dat ook gemeld? Ik heb gewoon een neutrale nummerplaat laten monteren.
nou nou wat een probleem.
Wat zei de garage toen je ze er naar vroeg?
Neem een stukje zwarte tape (ervan uitgaande dat de plaat zwart is) en plak de garage-informatie af (meestal één regel, dus met één stuk tape ben je er). Dan heb jij een mooie nieuwe plaat, maar zij geen reclame. Dit kun je in 5 seconden regelen.
verspilde moeite, zoefff reageert toch nooit meer.

[www.autoweek.nl]
[www.autoweek.nl]
Ik zou een bordje op het bedrijf hangen: mede mogelijk gemaakt door zoefff
Ik vind wel dat ze het horen te vragen, deed mijn Suzuki dealer ook: snap ook wel, dat graag hun naam erop willen i.p.v. de verkopende dealer waar de auto niet in onderhoud is.
Ik vind het een kwalijke zaak.

Van netjes "Dusseldorp" met BMW logo naar
"--- CRAZYBERTCARS@GMAIL.COM 06-123456789 ---"
Ja dat is toch een dingetje... winking smiley

Je kan het makkelijk wegpoetsen. Met aceton dacht ik (even dubbel checken en pas op voor de lak!)
Voor een paar euro heb je een randloze houder bij de Brezan. Dat is de eerste wijziging die ik aan een auto doe.
Een handelaar in wagens uit het topsegment die ik ken, was het beu dat garagehouders zijn smaakvolle dure kentekenhouders steeds vervingen en heeft nu - onder de kentekenplaat - de opdruk staan: "AFBLIJVEN!!!"

Ten gronde vind ik wel dat de garage dit eerst mag vragen; zomaar ongevraagd wisselen - zeker als je zelf al geïnvesteerd hebt in een anonieme kentekenhouder - is een absolute no go!!!
Mijn platen zitten vast met anti diefstal parkers.
Wens ze veel succes...drinking smiley
Een voorraadje vrolijke kentekenplaathouderstickers kan altijd handig zijn.
Die van de dyane passen niet eens in een houdercrying smilie maar ik heb ze stevig vast zitten met 2 boutjes en moertjes. o wacht ik heb zwarte platen ( in correct nederlands, donkere platen) en die zijn iets kleiner dan de gele, erg irritant met aanhangers en fietsendragers.
Op aanhangers en fietsdragers moet je toch ook zo'n wit kenteken hebben? Of geld dat niet voor auto's met die blauwe platen?
Nissan GTR R34
Op aanhangers en fietsdragers moet je toch ook zo'n wit kenteken hebben? Of geld dat niet voor auto's met die blauwe platen?

Als het trekkende voertuig een historisch kenteken heeft mag/moet voor fietsendragers en lichte karretjes (ttm max. 750 kg) ook de blauwe plaat gebruikt worden.
Geregistreerde aanhangers mogen alleen blauwe platen voeren als ze ook een historisch kenteken hebben gekregen.
Goed om te weten, bedankt.
Ik pak gewoon een permanent marker en maakt de witte letters zwart.
What's in a name, hè. Hij plaatst wat en zoefff, weg is-ie.
Ik vind het erg onbeschoft als een garage bij onderhoud ongevraagd de houders gaat vervangen.
Bij mij is het ook wel gebeurd hoor, dat de garagehouder ongevraagd z'n eigen stickertjes erop plakt. Maar ik maak daar totaal geen halszaak van. Ik bedoel, ik ga niet voor niets naar die dorpsgarage toe. Ik ga daarheen omdat ik weet dat de eigenaar me absoluut niet naait, en echt waar voor z'n geld biedt. Dan ben ik niet te beroerd om met een sticker rond te rijden waar z'n naam op staat. smiling smiley Ik zal eens voorstellen of hij de volgende beurt gratis wil doen, als ik dan een jaar met grote reclame op mijn achterruit rond wil rijden. Ik ben de beroerdste niet. Sterker nog, ik vraag alle bedrijven die ik ken om me te sponsoren. Wie weet kan ik gratis een jaar rijden met mijn hele auto onder allerlei wazige stickers. Interesseert me geen zak... spinning smiley sticking its tongue out
Bij A.T.U. kreeg je levenslang gratis APK in ruil voor zo'n houder. Inmiddels failliet dacht ik. winking smiley
Dakloos
Bij A.T.U. kreeg je levenslang gratis APK in ruil voor zo'n houder. Inmiddels failliet dacht ik. winking smiley
Dacht het niet. Althans, die naam bestaat nog in de autowereld. Ik ga er even vanuit dat het dezelfde is als die jij bedoelt. Of ze die actie nog hebben weet ik niet, ik ken ze in alle eerlijkheid ook alleen als Duitse firma (hun verkoopfoldertjes worden ook in het Nederlandse grensgebied rondgebracht).
ATU is inmiddels vertrokken van de Nederlandse markt.
Gratis APK is niet gek, sommige dealers doen dat ook. Met een fatsoenlijk businessmodel ga je daar niet failliet aan smiling smiley
Dakloos
Dat is gek, daar ben ik afgelopen maandag nog geweest in Aken. Dus die zijn zeker niet falliet nut smiley
In Nederland wel. Maar kennelijk nog niet Pleite dus. winking smiley
zoefff
Op een later moment erachter gekomen dat mijn kenteken onder plaat vervangen is door een andere firma naam waardoor ik nu gratis reclame maak voor desbetreffende firma die de auto in onderhoud had.
In het verleden gebeurde dit ook dikwijls met het plaatsen van (raam) stickers.
Ik vind dat ze dit niet ongevraagd mogen doen, het is niet hun eigendom.

Begrijp ik het nu goed dat ze dit bij een bestaande auto hebben vervangen? Dus niet bij aankoop hebben gemonteerd?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.