Ik. heb een gebruikte UPS Fiat ducato gekocht voor ombouw naar Camper en op het dashbord zit dit kastje. Weet iemand wat dit is??

Alvast bedankt!
Volgens mij een oud type startonderbreker.
Moest je een soort van plastic handvatje met aan het eind een rondje van staal ( lijkt op knoopcelbatterij ) even in dit kastje plaatsen en dan ging de blokkering eraf.

Edit : deze dus

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-06-2020 01:17 door Total Loss.
Niet allen een startonderbreker, het is ook een systeem dat de rijders bijhoudt. Iedereen heeft een eigen sleutel waarmee je je aanmeldt in de auto. Zo weet de dispatcher precies wie waar is.
Twix
Niet allen een startonderbreker, het is ook een systeem dat de rijders bijhoudt. Iedereen heeft een eigen sleutel waarmee je je aanmeldt in de auto. Zo weet de dispatcher precies wie waar is.

haha precies! doet me herinneren aan mijn bijbaantje als student in de jaren ' 90. Zo kon ook vastgesteld worden wie verkeersovertredingen gemaakt had en schades veroorzaakt, hoe hard je gereden had, hoe hard je geaccelereerd had, etc.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.