*Geen enquête*

Gepost door Hidde 7996927 
*Geen enquête*
14-05-2020 15:45
Enquêtes zijn niet toegestaan.

Terence
Autoweek moderator

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-05-2020 17:10 door Terence.
Studeren en dan niet eens de regels doornemen.
met recht een korte enquete, 2x nee en klaar thumbs up
Bij tweemaal "nee" is de enquete in ieder geval wel lekker kort.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-05-2020 15:54 door D Elzinga.
Ik ken het niveau van de studie niet, maar het lezen regels voor dit forum hoort daar blijkbaar niet bij.
Ingevuld voor die weg is.
Overigens nu al slecht dat er zo'n korte vragenlijst is voor mensen die niet zelf een elektrische auto hebben.

Ik heb er zelf geen een maar weet er mede door mijn werk enorm veel vanaf. (feitelijk nog te weinig maar goed)

En deze vraag: Vind u het lastig om een laadpaal te vinden in het openbaar? *

Is afhankelijk van je woonplaats, dat mis je nu eigenlijk een beetje. Bij mijn toenmalige werk kon ik in de wijde omgeving enkel een fastned vinden, terwijl als ik dan voor mijn baas in Delft was je doodgegooid werd met de mogelijkheden tot openbaar laden.

Tevens, wat je ook mist door weinig demografische vragen te stellen (en ja ik weet het AVG) dat je nu geen inzicht hebt in bijbehorend rijgedrag. kilometrage, leeftijd van auto, gebruik van diverse apps, waar in het land zit de beantwoorder...
Je krijgt nu een wijd beeld van hoe het allemaal loopt en zit bij veel mensen, maar je kunt er eigenlijk geen conclusie uit halen.
Nou als een lekker mollige bakvis een keer van mijn paal gebruik wil maken zeg ik geen nee drinking smiley
Deze discussie is gesloten.