Beenruimte Peugeot Partner 2015

Gepost door Dennis 5537516 
Goedenavond ,
Ik kan een mooie partner bedrijfsauto uit 2015 kopen , maar wil langs deze weg een vraag stellen over de beenruimte van de bestuurder .
Ik ben 1.95 en vraag mij af of ik daar wel goed in pas ( moet nog gaan kijken )
Mvg Dennis Kollen
Het 'probleem' bij een bedrijfswagen is vaak dat de stoel niet helemaal naar achteren kan door de tussenwand. Nu ken ik iemand met een Berlingo eerste generatie en die zit er ondanks zijn lengte prima in, hij heeft lange benen.
In zo'n busje zit je redelijk rechtop en het dashboard komt niet heel ver naar binnen, ik vermoed dus dat het geen probleem is.
Het is helaas niet zo dat alle mensen van 195 cm lang hetzelfde zijn gebouwd. De een heeft lange benen en een korte torso, de ander juist 'korte' benen en een lange torso. Allebei komen ze tot 195 cm, maar het maakt wel uit voor hoe je in een auto zit natuurlijk. En dan zijn er nog allerlei persoonlijke omstandigheden van wat voor zitpositie je lekker en aanvaardbaar vindt. De beste manier om te weten te komen of deze of een andere auto jou 'past' is echt gewoon zelf uitproberen.
De beste manier is gewoon om het uit te proberen. Ik zit er prima in maar ben ook minder lang.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.