*Enquêtes zijn niet toegestaan*

Gepost door Chris 6287274 
Beste forum bezoekers,

Wij zijn Industrieel Ontwerp studenten aan de universiteit Twente en doen onderzoek naar het bandenmerk Vredestein. We willen achterhalen hoe jullie denken over het merk Vredestein. U zou ons heel erg helpen als u onze enquête wilt invullen. Het duurt hooguit 5 minuten. Heel erg bedankt!

Alvast bedankt en groeten,
Studenten van universiteit Twente

Enquêtes zijn niet toegestaan

Terence
Autoweek moderator

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-09-2019 19:18 door Terence.
Beste studenten, hebben jullie de forumregels gelezen?
Enquête/onderzoek is niet toegestaan: Forumregels: [www.autoweek.nl]

5. Reclame maken voor commerciële producten, evenementen diensten of websites is niet toegestaan. Ook het aanbieden van commerciële producten, evenementen, diensten of websites is verboden, net als het houden van enquêtes of onderzoeken.
Raar vragenverloop. Als ik het naar waarheid invul (ja ik ken het, nee nooit gekocht) dan wordt me naderhand gevraagd of ik opnieuw iets van Vredestein zou kopen. Heb er nooit wat gekocht...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-09-2019 16:19 door Leon in zn Fiesta.
Heb ik wel of geen Vredesteins gekocht als ze bij aankoop al onder de auto zaten? Ik heb betaald voor het totaalplaatje...drinking smiley
D Elzinga
Heb ik wel of geen Vredesteins gekocht als ze bij aankoop al onder de auto zaten? Ik heb betaald voor het totaalplaatje...drinking smiley
Dan vind ik dat je ze gekocht hebt. Als je nou betaald had voor het totaalplaatje exclusief banden, en die banden kreeg je er gratis bij, dan was het natuurlijk een ander verhaal. grinning smiley
Deze discussie is gesloten.