Reclame overlapt Autoweek forum

Gepost door FordMB14 
Ik heb heletijd problemen met firefox (versie 65 - uptodate) en google chome waarbij de reclame telkens bovenop m'n beeld komt. waardoor ik niet fatsoenlijk kan lezen of posten.
De computer meerdere malen opnieuw opgestart. Firefox opnieuw geinstalleerd.
Het probleem doet zich voor in: » Spring naar forum ... Home > Auto's > Mijn auto > Discussie

Hoe dit te verhelpen?

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-03-2019 10:29 door FordMB14.
In Opera heb ik daar ook last van. De beste manier is om een add-blocker te gebruiken, alleen dan krijg je iedere keer waarschuwingen en sommige functies van het forum lijken niet te werken.
Dus op mijn desktop PC maak ik het venster smal, zodat alleen het forum zichtbaar is, ca. de helft van de monitor. Je hebt dan ook geen last van die grote achtergrondadvertenties met al die bewegende beelden.
Ik snap niet waarom die reclame zo overdreven moet zijn. Op die manier schiet het het doel voorbij.
nog al logisch dat iedereen add-blocker gebruikt... En dan vervolgens de website beheerder klagen dat gebruikers add blocker gebruiken, want daarom lopen ze inkomsten mis.

Hoe ironisch.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-03-2019 11:29 door FordMB14.
Ik gebruik sinds kort ook AdBlocker. Ik gun ieder zijn/haar inkomsten maar dit ging echt veel te ver.
Advertenties die stil blijven staan terwijl je scrolt. Het invullen van de code wordt hierdoor nog lastiger/vervelender.
AdBlocker doet zijn werk prima en ik heb nog niets ontdekt dat niet werkt.
Sonama schiet op deze manier wel in eigen voet.
haarr
Ik gebruik sinds kort ook AdBlocker. Ik gun ieder zijn/haar inkomsten maar dit ging echt veel te ver.
Advertenties die stil blijven staan terwijl je scrolt. Het invullen van de code wordt hierdoor nog lastiger/vervelender.

"Sonama schiet op deze manier wel in eigen voet."
^ precies.
Ik zie sinds vrijdag het aantal geplaatste reacties per topic niet meer. Hebben meer dat of is dat verwijderd?
BMW 530d M
Ik zie sinds vrijdag het aantal geplaatste reacties per topic niet meer. Hebben meer dat of is dat verwijderd?

Alleen op de mobiel of tablet. Op de pc of laptop zijn ze er nog gewoon. Ik gebruik ook al jaren adblocker en heb nergens last meer van.
lol ik heb werkelijk nog nooit op het forum gezeten via de mobiel. Ik gebruik alleen de AW app voor nieuws
SVF
BMW 530d M

Alleen op de mobiel of tablet. Op de pc of laptop zijn ze er nog gewoon. Ik gebruik ook al jaren adblocker en heb nergens last meer van.

Dank je voor jouw reactie. Ik kijk inderdaad op mijn mobiel.

Jammer dat dit is aangepast...
Ik kan op het werk Addblocker niet instaleren dus dan zit je vast aan die k#treclames.
Echt onbegrijpelijk. Dan heb je toch ook helemaal geen eer in je werk. Je bouwt een site en vervolgens vern#*k je hem met reclames die over alle teksten heen gaan.
michel1975
Ik kan op het werk Addblocker niet instaleren dus dan zit je vast aan die k#treclames.
Echt onbegrijpelijk. Dan heb je toch ook helemaal geen eer in je werk. Je bouwt een site en vervolgens vern#*k je hem met reclames die over alle teksten heen gaan.

Gewoon even bij je werkgever gaan klagen dat je niet fatsoenlijk door kunt werken omdat die Addblocker niet geïnstalleerd is.
Ik ga er maar even van uit dat dit forum wel noodzakelijk is om je werk goed te kunnen doen?eye rolling smiley

Echt onbegrijpelijk. Dan heb je toch ook helemaal geen eer in je werk

Jij schijnbaar ook niet als je in de tijd van je baas niet aan het werk bent maar op het forum zit te kijken..
BMW 530d M

Dat is gekomen toen de vlaggetjes weer zichtbaar waren.

Ik had vrijdag trouwens ook de overlappende banner op Firefox. Heel irritant, ik gebruik meestal een blokker.
En de reclame was eventjes weg. drinking smiley

Ik heb ooit geleerd dat software getest moet worden.
Ik weet dat ik ernstig verouderde ideeën heb over software maar op deze manier is het werkelijk sofware. Plaats dan een melding dat het forum gaat sluiten en zet de server of het forum uit. Dat bespaart stroom en Mb's voor de autoweek server en ik zit niet voor Jaap Aap naar een irritante reclames voor een tractor of stoffer te staren.

P.s. Ik heb het forum niet nodig voor het werk, dit is geschreven tijdens een "rook"pauze.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-03-2019 09:35 door rke.
Bird Nerd

Jij schijnbaar ook niet als je in de tijd van je baas niet aan het werk bent maar op het forum zit te kijken..
Je bent echt zo'n typische toetsenbordridder. Lekker op afstand van je afbijten. Maar om je gerust te stellen. Ik heb geen baas.

Muddy Bandit
michel1975

Gewoon even bij je werkgever gaan klagen dat je niet fatsoenlijk door kunt werken omdat die Addblocker niet geïnstalleerd is.
Ik ga er maar even van uit dat dit forum wel noodzakelijk is om je werk goed te kunnen doen?eye rolling smiley
Er is geen werkgever. Echter werken we hier op een interne server waar dit niet mogelijk is. Maar blij dat jullie je allemaal erg ongerust maken over mijn werkmoraal. Jullie werkgever zal trots zijn.

Assumption is the mother of all fuck ups.

Jullie allemaal een fijne werkdag toegewenstsmileys with beer

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-03-2019 09:47 door michel1975.
michel1975
Bird Nerd

Je bent echt zo'n typische toetsenbordridder. Lekker op afstand van je afbijten. Maar om je gerust te stellen. Ik heb geen baas.

Hoor wie het zegt..

"Mijn God wat een pubergehalte..."
"Mijn god wat wordt er weer een..."
"Ach de meeste reacties zijn van..."
"Wat een stelletje droeftoeters..."
"Beste Kempenaer wat een zielige..."

Hebben we het nog niet op al jouw aanvallen op mij en het puberaal veranderen van mijn nickname drinking smiley Fijne werkdag!
Verschrikkelijk irritant vind ik die afdekkende reclame.
Bij dit item toevallig geen reclame, maar bij de meeste andere wel.
Had vanmorgen op 3 items willen reageren, alle drie onmogelijk omdat de reclame de code afdekte.
Op deze manier sterft het forum een langzame (of snelle) dood.
Nee hoor, gewoon adBlocker installeren
FordMB14
haarr

"Sonama schiet op deze manier wel in eigen voet."
^ precies.
Da's het mooie van een vrij land als Nederland. Elke prutser heeft recht op z'n eigen ondergang. Ik gebruik AdBlocker al jaren, de websites/fora die ik de handel gun geef ik dan permissie om wel advertenties te tonen. Maar als ze fatsoenlijk gebruik van de website in de weg staan dan is het snel klaar.
autoweek geeft niets meer om het forum en haar gebruikers, dat blijkt al jaren.
Installeer daarom gewoon een adblocker, zoals u block origen voor chrome of firefox, en die hele onzin zie je niet meer.

Op ieder ander forum had een moderator of forumbeheerder inmiddels wel gereageerd.
De code is weg en de reclame is niet meer storend. Dankuwel, meneer autoweek. smileys with beer
Hier lijk het ook opgelost. thumbs up

De ironie is dat nu de advertentie niet meer goed te lezen is. Zal ook niet de bedoeling zijn maar dat boeit mij verder niet. big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-03-2019 08:44 door De Schaduw.
Was mijn eerdere tip geruisloos gecensureerd?

Als je geen adblock heb/mag/wil: zet je browserwindow lekker smal, je krijgt dan de mobieltjeslayout zonder de zijbanners.
Re: Reclame overlapt Autoweek forum
20-03-2019 22:34
Carfanatic

Op ieder ander forum had een moderator of forumbeheerder inmiddels wel gereageerd.

Melding is direct doorgezet naar de beheerder en dus opgelost. Deze moderator kon ff een paar dagen niet inloggen, kleinigheidje, maar ook dat is weer opgelost.

Terence
Autoweek moderator
Deze discussie is gesloten.

close