Peiling: Wat is rijplezier?

Gepost door Lars Krijgsman 
En een keer de Autobahn af misschien. Duitsland is ook erg leuk om te rijden. Eiffel, Harz, Sauerland kun je heerlijk sturen.
Wat is rijplezier voor mij? Dat je kan gaan en staan waar je wilt, dus de vrijheid die er bij komt kijken als je een auto heb. En dat je niet afhankelijk ben van OV.
Rijplezier is voor mij iedere keer anders.
Als ik met mijn eigen auto op weg ben dan is het lekker cruisen af en toe eens lekker doortrekken maar ik vind mijn auto voor het bochtenwerk niet echt een superauto.
Met 1 van mijn vorige auto's (een Alfa 156 v6) dan geniet je meer van de strakke minder comfortabele wegligging en kan je van ieder bocht een feest maken,ook de handbak is dan gewoon een must in zo een auto.
Maar ik vind eerlijk gezegd de laatste tijd met veel drukte en veel onbekwame bestuurders de weg niet zo fijn meer.
Ook het wegennet is zo ingericht dat je veel moet stoppen en goed moet uitkijken voor alles.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.