Het grote stel je voor topic!

Gepost door Anonieme bezoeker 

BartdJong schreef:

Ik ben ook weer nieuw

Ook weer nieuw, hoe bedoel je, had je voorheen een andere nickname?big smile smiley
Anonieme bezoeker
Re: Het grote stel je voor topic!
17-11-2005 17:41

Jeroen XC70 schreef:

Nischel: Leuk dat je een nieuwe auto hebt, maar ik vind hem wel lelijk

Ja leuk he, tis niet de mijne maar is het voertuig waar ik even mee ga rijden (wordt gereden)..
De saab is al niet echt waanzinnig qua design, maar die Suus kan er ok wat van.
Och, in het zwart valt het wel mee, zal wel fotos maken als dat gebakje er is. Wilde gewoon even wat groters, da's alles.
Heb hier godbetere het inmiddels de eerste Nissan Skyline GT-R gezien, uit Japan geimporteert, en dat terwijl ze hier eigenlijk alleen aan suzuki en zo gewend zijn.

Nic

Nieuwe auto in Lahore is besteld, zijnde een Suzuki APV,
Nischel: apart ding joh, zo'n APV!

Ik zit toch liever in een Corolla denk iksmiling smiley

@stilo: erg nette Golf! Ziet er netjes uit voor een 20 jaar oude auto! Jammer alleen dat het een automaat is smiling smiley
Anonieme bezoeker
19-11-2005 09:38
Forumzeurders:

Profiel gewijzigd.
Anonieme bezoeker
19-11-2005 10:33
Heb je nog een leeftijd jfgtongue sticking out smiley
En wat voor tiepe 307 rijd je?
En last but not least, wat is je webadres?

Groeten,

Cas
Eindelijk. We voelden al nattigheid! De J in JFG moest wel Jaap zijn.
Je hebt dus mijn argumenten wél in overweging genomen. Dan gaan we toch gewoon op de oude voet verder? Je reed toch in een XSI, niet waar, bleu recife?winking smiley

@ Stilo: wat een lage km-stand van de Golf

Het idd een erg lage km. stand, maar het gebruikelijke verhaaltje (het is echt waar), van een oud vrouwtje geweest, dealer onderhouden, altijd binnen gestaan, boekjes er bij + complete onderhoud historie (van aankoop bewijs tot nu).

Ik ben van plan om de orginele velgen op te knappen en weer eronder te zetten, zodra ik een andere auto heb wil ik hem weer in showroom staat maken. Deze auto zal waarschijinlijk nooit weg gaan. Heeft veel emotionele waarde.
Anonieme bezoeker
23-11-2005 08:05
hmm..ik ben sinds juli lid en maar liefst al drie keer gepost spinning smiley sticking its tongue out. als ik me nu voorstel, heb ik iig weer 1 post erbij.

Ik ben een ouwe l*l van 33; ik heb een 1990 Nissan patrol GQ 4.2 diesel (vandaar me nick) verder ook een 1988 Mitsubishi Magna, maar goed, laten we het daar maar niet over hebben.

Ik woon op het moment in Sunbury Victoria Australie, dus volop uitzicht op Skylines, Holden's V8 and meer van dat spul... thumbs up

waarom dan (ook) toch op een NL site het autonieuws volgen? uit gewoonte waarschijnlijk.

oh de gemiddelde dieselprijs voor 1 liter is hier vandaag 0.781503711 euro, mochten jullie dat willen weten.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-11-2005 08:19 door 4.2.
Is het nu voorjaar of al zomer bij jullie? Nog welkom gewenst op het forum! En inderdaad, er zijn forummers van 14 jr en wellicht jonger,
en dan kun je je wel oud voelen met 33, maar daar moet je maar overheen stappen
big smile smiley
Anonieme bezoeker
23-11-2005 08:24
Tis hier nog voorjaar, maar al lekker warm. Ik ga zo weer even buiten zitten met een biertje. Daar voel ik me weer jong bij... big smile smiley

drinking smiley

4.2 schreef:

Tis hier nog voorjaar, maar al lekker warm. Ik ga zo weer even buiten zitten met een biertje. Daar voel ik me weer jong bij...

Lekker bruin leven! Succes ermee!winking smiley
Anonieme bezoeker
23-11-2005 09:21

Ik ga zo weer even buiten zitten met een biertje

eenfosters biertje?? das toch het bier van australie? heerlijk spul
Anonieme bezoeker
23-11-2005 10:49
haha nee geen Foster's...geef mij maar VB of beter nog, Carlton Draught of Coldies.

Anonieme bezoeker
23-11-2005 10:55
Mooi hè internet in een flits van de ene naar de andere kant van de wereld. Ik woon in Harderwijk, jij woont oostkant van Australie??
Met jou Nissan kom jij wel overal!

Grt.Uit zeer fris H'wijk, Jaap/jfg
Anonieme bezoeker
23-11-2005 11:29
Prettige dag verderspinning smiley sticking its tongue out
Anonieme bezoeker
23-11-2005 11:58

jfg schreef:
Met jou Nissan kom jij wel overal!

Jaap/jfg

Jaap toch, 'jou' is bezittelijk voornaamwoord en schrijf je met een 'w' aan het eind!big smile smiley
Anonieme bezoeker
23-11-2005 13:07
Ja Jaap en let op je d of dt,anders krijg je gelijk een ban..
Flapstra spinning smiley sticking its tongue out
Anonieme bezoeker
23-11-2005 15:23
Speedtouch ben je familie van ZEN ??

grinning smileygrinning smiley

Zeker FLP 74, oppassen geblazen hier!!
Anonieme bezoeker
23-11-2005 15:55
kep ook een welkomsplaatje tongue sticking out smiley

wat vinden jullie ervan?
Anonieme bezoeker
24-11-2005 21:57
Even samengevat: FLP74 is Flapstra? vond ik Flapstra origineler en herkenbaarder...drinking smiley

jfg schreef:

Heb geen familie, sta alleen op de wereld!big smile smiley

jfg schreef:

Nee, sta alleen op de wereldcrying smilie

speedtouch schreef:

Quotejfg schreef:

Heb geen familie, sta alleen op de wereld!

Wellicht verwant in het ZENnisme? tongue sticking out smiley

voiture schreef:

Quotespeedtouch schreef:

Quotejfg schreef:

Heb geen familie, sta alleen op de wereld!

Wellicht verwant in het ZENnisme?

Dat komt meer in de buurtbig smile smiley
Beste mensen, ik heb me vandaag maar eens aangemeld op dit leuke en drukke forum. Ik zit eigenlijk dagelijk op autoweek.nl om zo een beetje up to date te blijven en ik had zo iets van, he waarom niet gewoon even een acountje aan maken altijd handig en gezellig.
Nou Vampy(r), hartelijk welkom! Veel forumplezier toegewenst.

Waar woon je (ja, ik ben een beetje nieuwsgierig tongue sticking out smiley)?
Anonieme bezoeker
01-12-2005 21:19
Bienvenue!big smile smiley
Have fun on the forum!
Anonieme bezoeker
02-12-2005 15:43

Vampy schreef:

Beste mensen, ik heb me vandaag maar eens aangemeld op dit leuke en drukke forum. Ik zit eigenlijk dagelijk op autoweek.nl om zo een beetje up to date te blijven en ik had zo iets van, he waarom niet gewoon even een acountje aan maken altijd handig en gezellig.

Hoe kom je aan je nickname? In gedachten zag ik een paaldanseres, maar je profiel geeft anders aan!big smile smiley
Anonieme bezoeker
04-12-2005 15:26
Ik zal me dan ook maar even voorstellen in dit topic:
Ik ben Adamski en ik lees al een tijdje mee op het forum, vond het tijd worden dat ik me aan zou melden dus bij deze!
Rij zelf een Peugeot 206, net gekocht, heb 3 jaar bij een Peugeot dealer gewerkt, nu iets anders dus eindelijk een eigen auto! Heerlijk!big smile smiley
Anonieme bezoeker
04-12-2005 23:31
Welkom, mede206-er big smile smileysmileys with beer!
Anonieme bezoeker
04-12-2005 23:36
Welkom Adamski! thumbs up Mooie 106 heb je.

oh de gemiddelde dieselprijs voor 1 liter is hier vandaag 0.781503711 euro, mochten jullie dat willen weten.
Ons een beetje jaloers maken! angry smily

Wat voor Mitsubishi heb je, 4.2? Een Magna? Die ken ik niet?
Toen ik in 2004 hier voor het eerst kwam had ik me niet eens voorgesteld...nut smiley

Dus bij deze,

Ik ben Ferraghiniwinking smiley
met terugwerkende kracht ook welkom!
Anonieme bezoeker
07-12-2005 15:06
Hi ik lees van mensen uit Australie en etcetera dus ik dacht meldt mij ook aan. Hoop dat het gezellig is hier en dat ik alles weet over het huidige Nederland als ik terugkom, want vanaf mijn 16 jaar woon ik in in Amerika in een rustig dorpje/stadje Altamonte Springs.

Mijn auto is een 300c uit juni 2005 ik maak gauw een ker een foto. Veel groeten , harry. Weet niet wat ik neer nog meer zou moeten zetten.
Welkom, Harry. Veel forumplezier. Wat voor een bedrijf heb je?
Anonieme bezoeker
07-12-2005 17:41
ik heb me ook nooit officiel voorgesteltdtdtd eye rolling smiley

Im bobbejaan and im a autoaholic cool smiley
Anonieme bezoeker
07-12-2005 18:25
Hoi mensen,

Ik weet dat dit eigenlijk niet mag.. maar ik wil deze post toch graag plaatsen. Ik hoop dat de meesten daar respect voor kunnen opbrengen.

Ik ben iets meer dan 3 maanden geleden gebanned, omdat mijn gedrag niet zo was als op een forum hoort te zijn. Ik opende een topic of er mensen mee gingen naar de palace (stond niet eens gaypalace mar zo heet het in het echt) lekker uitgaan etc. Erg stom natuurlijk het was een beetje stokerij. Wel meer had ik dingetjes die op het randje zaten.

Toen ben ik gebanned, vanwege het feit dat ik al eerder een ban zou hebben gehad. Maar dat is dus niet waar hiervoor ben ik nooit gebanned.

Maar daar wou ik het nu even niet over hebben, ik wil hier nu graag posten dat ik iniedergeval spijt heb van mijn stomme acties die ik hier op het forum heb uitgehaald, de mensen die ik daarmee beledigd heb en mensen die zich daaraan irriteerden wil ik bij deze nog mijn excuus aanbieden. Mocht ik ooit nog terug mogen op het AutoWeek-Forum dan zal dit dan ook nooit meer voorkomen, en met de "gewone" forum-gezelligheid meegaan.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Slb)
Anonieme bezoeker
07-12-2005 18:28
Zolang je geen gekke dingen doet heb ik er geen problemen mee, maar ja wie ben ik om dat te zeggen....
Excuses aanvaard, wat mij betreft. Je zult vast voldoende scherp in de gaten gehouden worden om niet nogmaals in de fout te gaan. smiling smiley

Maar ik begrijp dus dat je nog niet terug mag. Hoe kun je dan dit bericht plaatsen? Of neem je daarvoor elke dag een andere nick?

Ik vind 't best hoor, misschien ben je intussen een beetje de puberteit ontgroeid en kun je je gedragen tongue sticking out smiley
Hij mag wel terug van mij smiling smiley
Ik ben het met bovengetekende eens dat jij terug mag komen.
Mits je gedrag aanvaardbaar is op dit hoogstaande forum.
Hopelijk wederom welkom!

greetz
R.L.
Anonieme bezoeker
07-12-2005 22:24
Van mij mag je ook terugkomen, als je niet van dat soort geintjes uithaalt.. winking smiley
Anonieme bezoeker
07-12-2005 23:09
He, steef weer terug. Gezellig winking smiley
Voor mij had je niet weg gehoeven, ik heb het nooit begrepen. Wel of geen homo, mag voor niemand iets uitmaken. Je bent die je bent punt uit.
Als mensen een hekel aan je hebben is dat hun probleem.drinking smiley
Mitsubishi Magna uit '88...

Moet ik me daar zoiets bij voorstellen?

cool smileySnitzu
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.