Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik de brandende vraag, waarom kom je er dan mee?Mijn eigen bril is nog prima, maar het is alleen leuk of en toe eens een ander montuurtje te hebben. Op dit moment zijn andere dingen belangrijker.
Zolang het me niks kost maak je me met alles blij.Wellicht kunnen we jouw in de tussentijd blij maken met een Ferrari verrekijker
![]()
Of als je echt slecht ziet een Ferrari telescoop
![]()
Ik snap je volledig, je interesse in die bril en ik vind zeker dat je dat hier kan posten. Daar ging het mij niet om, alleen het verband met die bril gaaf vinden maar niet voor nu. Vandaar de discussie of het niet toch nu kon met wat hulp.Omdat ik Ferrari-gek ben en nog nooit eerder een door Ferrari uitgebracht montuur had gezien, en we zitten hier met elkaar op een autogerelateerd forum. Waarom zou ik het dan niet delen? En bovendien komt er hier, naast uiteraard serieuze dingen, ook genoeg onzin voorbij.![]()
No offense.Ik snap je volledig, je interesse in die bril en ik vind zeker dat je dat hier kan posten. Daar ging het mij niet om, alleen het verband met die bril gaaf vinden maar niet voor nu. Vandaar de discussie of het niet toch nu kon met wat hulp.
Zie het vooral als gunnen.
O jeetje.Goed van die baan Jeroen.
Ik mag ook weer op zoek.
Groot gelijk, om die reden ben ik ook ooit bij een werkgever weg gegaan. Succes met het vinden van een nieuwe baan, komt vast goed.Tsja moet je je maar aan afspraken die gemaakt zijn houden. Ik laat echt niet meer over me heen lopen.
Ik heb dat ook gehad, ben toen naar huis gereden en de zon scheen.Nu bij de oogarts voor jaarlijkse controle op hoornvlies, glaucoom etc. In de familie zit nogal wat oog leed dus ik laat mij jaarlijks controleren.
Nadeel is dat ze vloeistof gebruiken waardoor je geen moer ziet voor twee uurtjes.
Oh shit klinkt niet best, of wel juist positief ?Zelf moet ik vanmiddag naar de revaildatiearts voor een intake van mijn behandeltraject.
Oh nee dat is echt niet verstandig.. ik ben echt noodgedwongen van m’n fiets gestapt. Volgens mij hebben ze echt iets fout gedaan en teveel vloeistof hahaIk heb dat ook gehad, ben toen naar huis gereden en de zon scheen.Ben er niet trots op, zou dat ook nooit meer doen maar het is goed afgelopen.