Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Captain blindsided eerderEn ik weet alles achteraf. Soort captain Hindsight.
Geniet er nog maar van. Ik ga richting de 37. Ik kom nog net uit de 80’s!Ja-ja. 33 lentes jong alweer . ‘t is wat
Geen idee wat je daarmee bedoelt, waarmee ik waarschijnlijk onderstreep dat ik het ook ben.Captain blindsided eerder![]()
Ik zeg maar gewoon ja.Je was toch volledig verrast dat de Dude jarig was.
B-town altijd mooi.Gisteren is bij de Ikea in Barendrecht
Maar je bent het toch niet geworden?Ik was ook gescreend, moest dat meisje (9 jaar) 2 dagen per week van school halen en af en toe oppassen. Dat is prima gegaan, maar die screening stelde ook niet veel voor. Pleegouders gaven bij pleegzorg aan dat ik geschikt was, VOG moest ik overleggen en ze hebben mijn social media gecheckt. Niet eens een gesprek van mij met pleegzorg...
Ze stuitte op het autoweek forum, en specifiek dit topic..Maar je bent het toch niet geworden?
Ja, zeker wel. Ruim een jaar lang.Maar je bent het toch niet geworden?
Ha, niet actief hier toen.Ze stuitte op het autoweek forum, en specifiek dit topic..
Oh, mooi!Ja, zeker wel. Ruim een jaar lang.
Dan ga je altijd de mist in
Proberen kan altijd. Staat-ie me niet dan koop ik ‘m niet.Dan ga je altijd de mist in
Ik kan de deur niet uit om fysiek te passen. Kan hooguit 20 minuten zitten, dan heb ik het wel weer gehad. En als ik niet kan zitten, dan kan ik in mijn geval vrij weinig.Je kan die bril niet dragen tijdens het herstel?