Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is mooi geworden?Huis is klaar, beperkt schoongemaakt en kan vannacht weer in mijn eigen bed slapen, morgen de rest schoonmaken.
Is gewoon een goede auto.Megane heeft weer APK! Gelukkig in 1 keer....mijn hoofd kan het er ff niet bij hebben dat ik daar ook nog mee bezig moest.
Ja erg mooi. Kunststof kozijnen, dubbel glas en delen opgemetseld.Is mooi geworden?
Dat blijkt.Is gewoon een goede auto.
Niet op de bank vannacht?Zo. Prima avondje. Turkse pizza naar binnen, nog ff acclimatiseren met aflevering Yellowstone en dan naar bed
Och man, op zaterdagochtend brak in de chloorlucht bij een binnenzwembad. Sterkte.En weer door ;-). Zwemles
Ja dat is niet best. Brakheid valt mee, vandaag hebben we een feestje ter ere van m’n zoontje die vandaag jarig is , alsook voor mijzelf (volgende week jarig) dus moet beetje fris zijnOch man, op zaterdagochtend brak in de chloorlucht bij een binnenzwembad. Sterkte.
Ja dus in slaap gevallen.. schrok half 5 wakker. Mega onhandigNiet op de bank vannacht?Nog aanraders qua Whisky? Whisky vergelijk ik altijd met een after shave of parfum, ook zo’n persoonlijk iets qua geurtje, maar suggesties zijn altijd leuk om eens te proberen.
Whisky of Whiskey zit wel een verschil in. Whisky is Schots, Whiskey niet.Ik drink nog amper, maar ben wel een liefhebber van whiskey. Ik heb altijd een fles of 5 in huis, een fles kan zo een jaar mee gaan, dus dat geeft een indicatie.
Een goede Speyside single malt is top. Maar toch ben ik ook wel een liefhebber van bourbon. Een simpele Maker's Mark, heerlijk. Daarnaast vind ik Rye Whiskey goed, dat is niet zo zoet als bourbon. Een simpele als die van Bulleit, 'de groene', is al prima.
Ik hou soms wel van rokerig. Hopelijk mag ik binnenkort weer een glaasje van mijn Isle of Skye 8 years.Ja dus in slaap gevallen.. schrok half 5 wakker. Mega onhandig.
Qua whisky’s, waar hou je van? Licht moutig (lowlands) naar complexer / wat vaker zoetere ondertonen (highlands / speyside) tot rokerig (Islay).
Bourbon of Ierse whiskey op z’n tijd is ook wel lekker , maar voor mij te zoetig door o.a. mais.
Mijn favorieten:
Gister verrast door:
- Lagavulin traveler edition
- Caol Ila 12j
- Glenmorangie Quanta Ruban
- Glenmorangie Signet (maar echt heel duur, nog steeds spijt dat ik in 2017 m niet voor €110 heb gekocht)
- Arran sherry cask
- Signatory Vintage North British 1991
- Holyrood Pitch
- Berry Bros & Rudd Caol Ila 2010 13 years old
Vooral die uit 1991 vond ik echt indrukwekkend. Heel geconcentreerd qua smaak. Maar die is wel 180 euro geloof ik.
Dat maakt die proeverijen wel leuk, voor relatief weinig mag je dan proeven. Deze was 4 muntjes dus dat is 8 euro
De holyrood heb ik gekocht.
Nee, alleen tussen AutoWeek tuig 1 keer per jaar.Staat jij daar ook ‘s nachts tussen met je Subaru en een capuchon op?![]()
Ja, zeker. Maar politie lijkt alles te verbieden.Er is een groot verschil tussen gewoon legaal georganiseerde meetings of lugubere gasten die zich ‘s avonds ergens ontmoeten om onrust te stoken
Dat zit wel goed, we kennen elkaar al 21 jaar. 13 november moet de Alto voor een beurt naar de dealer, hij haalt me op en brengt me later weer. Beide autogek, 2 jaar geleden samen de uitlaat van zijn Mercedes vervangen. Hij heeft zelf ook een Daf 33 Daffodil. Meegereden, niks voor mij.Hoop wel een goede kennis dan, altijd een gedoe als je jouw spullen bij andere “opslaat”.