Op een camping kun je best wel aparte auto's en combinaties tegenkomen. Zo heb ik daar ooit tegen een sjiek echtpaar met een Mercedes-Benz S-klasse ontmoet met een afgrijselijk klein tentje. Hoe het kwam? Simpel. Het hotel in de buurt was dubbelgeboekt en ze konden de plek én de tent van bekenden nemen die toevallig daar weggingen. Een andere keer trof ik een grote VW LT bus (toen die nog zescilindermotoren hadden) met een megagrote caravan bij het Lac de Paraloup in Frankrijk. Je moest daarbij voorbij Millau komen en dan binnenwegen nemen met best wat hellingen en haarspeldbochten, blij dat je er dan niet achter zat. Ik heb er helaas geen foto's van, dat was uit de tijd van de afdrukken en dia's... maar het inspireerde me wel om te kijken wat je voor automobiele curiositeiten op campings kunt tegenkomen (of bent gekomen). Foto's, anecdotes: deel ze gerust. Een opmerking: als je tijdens je vakanties mooie/aparte auto's ziet die gewoon op de weg rijden of bij een winkelcentrum staan geparkeerd, dan kun je die in een ander topic plaatsen, namelijk Vakantie-auto's ofwel auto's gezien tijdens jouw vakantie.