Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
The SLB zei:Durashift, je vergeet alleen dat turbomotoren onder een lagere compressie dan gebruikelijk werken dus die theorie klopt niet. De 'grote' Skyactiv blokken van Mazda werken wel onder een hogere compressie, maar zijn absoluut niet geschikt voor bijvoorbeeld LPG. (En ook niet nodig, want als je geen 1:16 haalt met een 2.0 skyactiv benzine dan rij je gewoon altijd volgas).
Bart 4209381 zei:Ik heb in die eerste 11.000km ook geen druppel hoeven bijvullen, dus ik ben er erg content mee. (en dat na 247.000km met een 1.2 TSI, wie had dat gedacht)
Algemene ervaring blijft heel goed! Rijdt super, en altijd lachen aan de pomp. Gisteren in Belgie getankt voor 52ct/L, aan de pomp toch mooi bijna 1 op 14 gereden. 450km voor ca. 16 euro! Dat is pas heerlijk! Ik kan iedereen met een TSI of vergelijkbare ecoboost achtige motor het Vialle LPDi (nu geloof ik DirectBlue) aanraden! (alsmede het Prins DLM systeem, wat op vergelijkbare wijze werkt - de benzine injectoren worden gebruikt voor vloeibare LPG injectie in de cilinder)
steef2 zei:Bart 4209381 zei:Ik heb in die eerste 11.000km ook geen druppel hoeven bijvullen, dus ik ben er erg content mee. (en dat na 247.000km met een 1.2 TSI, wie had dat gedacht)
Algemene ervaring blijft heel goed! Rijdt super, en altijd lachen aan de pomp. Gisteren in Belgie getankt voor 52ct/L, aan de pomp toch mooi bijna 1 op 14 gereden. 450km voor ca. 16 euro! Dat is pas heerlijk! Ik kan iedereen met een TSI of vergelijkbare ecoboost achtige motor het Vialle LPDi (nu geloof ik DirectBlue) aanraden! (alsmede het Prins DLM systeem, wat op vergelijkbare wijze werkt - de benzine injectoren worden gebruikt voor vloeibare LPG injectie in de cilinder)
Hoi Bart,
Rijd je nog steeds tevreden met je LPG installatie rond?
FW Ta 183 Huckebein I zei:steef2 zei:Bart 4209381 zei:Ik heb in die eerste 11.000km ook geen druppel hoeven bijvullen, dus ik ben er erg content mee. (en dat na 247.000km met een 1.2 TSI, wie had dat gedacht)
Algemene ervaring blijft heel goed! Rijdt super, en altijd lachen aan de pomp. Gisteren in Belgie getankt voor 52ct/L, aan de pomp toch mooi bijna 1 op 14 gereden. 450km voor ca. 16 euro! Dat is pas heerlijk! Ik kan iedereen met een TSI of vergelijkbare ecoboost achtige motor het Vialle LPDi (nu geloof ik DirectBlue) aanraden! (alsmede het Prins DLM systeem, wat op vergelijkbare wijze werkt - de benzine injectoren worden gebruikt voor vloeibare LPG injectie in de cilinder)
Hoi Bart,
Rijd je nog steeds tevreden met je LPG installatie rond?
Via zijn profiel en review kan je zien dat eind augustus hij nog steeds rondreed met de Polo
Gewoon een pm sturen
Bart 4209381 zei:Via OBD kan ik ook de uitlaatgastemperatuur uitlezen, deze is stabieler op LPG (pingelt niet zo snel) en is zover ik kan zien ca. 20°C lager op LPG dan op benzine bij gelijkwaardige snelheid (getest op 90 - 110 en 130kmh). Ik kan het enkel aanraden, laat je niet gek maken door praatjes over verhoogde klepslijtage!