A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Ik blijf me toch verbazen over de prijzen die gevraagd worden. Leuke koopjes zijn echt zeldzaam.
ginkelvanmichiel zei:Zou hier iets fout gegaan zijn bij de registratie? Dit zo toch gewoon een brommobiel moeten zijn? Nog nooit gezien met autokenteken!
https://www.marktplaats.nl/v/diversen/brommobielen-en-scootmobielen/m1803694009-brommobiel-mega-j-2003
Engineer2 zei:ginkelvanmichiel zei:Zou hier iets fout gegaan zijn bij de registratie? Dit zo toch gewoon een brommobiel moeten zijn? Nog nooit gezien met autokenteken!
https://www.marktplaats.nl/v/diversen/brommobielen-en-scootmobielen/m1803694009-brommobiel-mega-j-2003
Zoals vermeld door anderen is het een verhoogde topsnelheid versie.
Dat het als een 3-wielig voertuig (maar met 4 wielen) geregistreerd staat klopt overigens. Dat is een rare benaming in NL die we hebben voor die categorie
Wat een geld, blijkbaar heeft niemand het er voor over, hij staat er al meer dan een jaar.HarmenA zei:Beter duur dan niet te koop moet de verkoper denken.. Wel erg leuk verder zo'n Talbot Samba.
![]()
https://www.autowereld.nl/talbot/samba/1-3-cabriolet-unieke-staat-35212033/foto.html
AE cars zei:Toch nog een koopje (/goudmijntje?) Hoe dan.., nog geen 20.000km in 20 jaar voor minder dan €2.500,-
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/renault/m1812875675-renault-clio-1-2-16v-authentique-lage-km
![]()
rzasa zei:Ik blijf me toch verbazen over de prijzen die gevraagd worden. Leuke koopjes zijn echt zeldzaam.
Lijkt wel op de kleur die Nic de Boer ook heeft.D Elzinga zei:https://www.autowereld.nl/rover/25/1-4-st-bekr-5drs-elek-pak-airco-nap-apk-36188631/details.html
![]()
Ik kan ze me in deze kleur niet echt herinneren eigenlijk, meestal waren ze donkergroen oid. Lijkt me best een leuke kar!
929V6 zei:rzasa zei:Ik blijf me toch verbazen over de prijzen die gevraagd worden. Leuke koopjes zijn echt zeldzaam.
Ik heb soms ook wel een beetje de indruk dat 323tiCompact de auto's die hij hier plaatst op (hoge) prijs selecteert, of heb ik dat mis?
929V6 zei:Barri zei:Ik dacht dat de remmerij van de GTI minimaal 14 inch nodig had, of was dat bij de mk2?
De Golf I had altijd 13 inch-velgen af fabriek.
323tiCompact zei:929V6 zei:rzasa zei:Ik blijf me toch verbazen over de prijzen die gevraagd worden. Leuke koopjes zijn echt zeldzaam.
Ik heb soms ook wel een beetje de indruk dat 323tiCompact de auto's die hij hier plaatst op (hoge) prijs selecteert, of heb ik dat mis?
De prijzen zijn inderdaad bizar, maar ik plaats wat ik tegenkom. Ik selecteer niet op prijs, maar op kilometers en staat van de auto.
323tiCompact zei:
Carfanatic zei:Ik vind het wel een imposante kmstand voor een jonge EV zonder snellaad mogelijkheid.
Carfanatic zei:Renault Zoe - R110 Limited
![]()
Bouwjaar juni 2019
Kilometerstand 209.842 km
https://www.autowereld.nl/renault/zoe/r110-limited-koopaccu-clima-36296437/foto.html#foto-544579170
Ik vind het wel een imposante kmstand voor een jonge EV zonder snellaad mogelijkheid.
DJFD zei:Zo die durft te vragen voor een Sonata, nette auto maar €2350......
(..)
Gezien de huidige prijzen van occasions vind ik dit nog wel meevallen. De auto ziet er netjes uit, oke het is niet de meest gewilde auto maar ik zie hier af en toe beroerdere auto's voorbij komen met een hogere vraagprijs.DJFD zei:Zo die durft te vragen voor een Sonata, nette auto maar €2350......
323tiCompact zei:
der Magistrat zei:Tja, de auto ziet er op zich netjes uit, maar ik heb daar toch echt geen enkele interesse in: €5k voor een diesel die, als dit inderdaad klopt louisz, 25 jaar stilstand.
Wel altijd leuk om Regata's te koop te zien staan.![]()
Ik denk dat als je een van deze auto's gekocht hebt de naam ook niet meer klopt, dan is het denk ik eerder jouw verdriet.Gewoon Dirk zei:der Magistrat zei:Tja, de auto ziet er op zich netjes uit, maar ik heb daar toch echt geen enkele interesse in: €5k voor een diesel die, als dit inderdaad klopt louisz, 25 jaar stilstand.
Wel altijd leuk om Regata's te koop te zien staan.![]()
Daar bij niemantsverdriet staat wel meer incourante oude meuk voor de hoofdprijs. voor 5K hebben ze ook een benzine Regatta of een Ritmo staan.
Ik zie liever originele doppen waar de lak van af bladdert, dan goedkope action wieldoppen oid.Jay DoubleYou zei:Jammer dat er bij die Kadett niet even de moeite is gedaan om er schadevrije wieldoppen/kappen/deksels op te zetten.
Nissan GTR R34 zei:Ik zie liever originele doppen waar de lak van af bladdert, dan goedkope action wieldoppen oid.Jay DoubleYou zei:Jammer dat er bij die Kadett niet even de moeite is gedaan om er schadevrije wieldoppen/kappen/deksels op te zetten.
Denk dat nette originele doppen lastig worden, die zullen er ondertussen allemaal wel zo uit zien. Er zullen er vast ook zat zijn waar iemand met een spuitbus overheen is gegaan, maar dat zou ik dan persoonlijk ook liever zelf doen, of laten doen.Jay DoubleYou zei:Uiteraard bedoel ik dan ook originele doppen.![]()
Jay DoubleYou zei:Nissan GTR R34 zei:Ik zie liever originele doppen waar de lak van af bladdert, dan goedkope action wieldoppen oid.Jay DoubleYou zei:Jammer dat er bij die Kadett niet even de moeite is gedaan om er schadevrije wieldoppen/kappen/deksels op te zetten.
Uiteraard bedoel ik dan ook originele doppen. Kleine moeite en kost bijna niets.![]()
Durashift zei:Jay DoubleYou zei:Nissan GTR R34 zei:Ik zie liever originele doppen waar de lak van af bladdert, dan goedkope action wieldoppen oid.Jay DoubleYou zei:Jammer dat er bij die Kadett niet even de moeite is gedaan om er schadevrije wieldoppen/kappen/deksels op te zetten.
Uiteraard bedoel ik dan ook originele doppen. Kleine moeite en kost bijna niets.![]()
Nou, wat is bijna niets? Als het al te krijgen is, uit die jaren.
Van Opels rondom de beginjaren van deze eeuw, 13 / 14" kost een enkele, originele, dop zo 2 tientjes , pré corona tijdperk dan.
Ik had destijds een goede look a like set voor bijna 50 euro kunnen kopen. Het zilver bladdert er her en der wel af ja.. mogelijk gevolg van schoonmaakmiddelen, denk ik.