A
Anoniem
Guest
Die Mazda is prachtig! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Zou die BX niet iets zijn voor 'der Magistrat'? Of heeft hij al echt definitief een beslissing genomen?
Jammer dat ie geen witte lijntjes op de banden heeftRob0032 zei:Die Mazda is prachtig!![]()
Ik dacht dat je niet van Visa's hield?Micha D. zei:Die witte Visa is echt geweldig!
rzasa zei:Tja, blijf het toch vreemd vinden dat je zo'n mooie auto laat staan omdat hij geimporteerd is...bijzonder vormgegeven knoppen van de verwarming trouwens.
Na een originele Nederlandse SEC nu 2 import Benzen voor de deur en ze rijden er geen meter minder om integendeel. Heb dan ook persoonlijk helemaal niets met onk. Vindt het zelfs ietwat overtrokken maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening.rzasa zei:Tja, blijf het toch vreemd vinden dat je zo'n mooie auto laat staan omdat hij geimporteerd is...bijzonder vormgegeven knoppen van de verwarming trouwens.
michel1975 zei:Na een originele Nederlandse SEC nu 2 import Benzen voor de deur en ze rijden er geen meter minder om integendeel. Heb dan ook persoonlijk helemaal niets met onk. Vindt het zelfs ietwat overtrokken maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening.rzasa zei:Tja, blijf het toch vreemd vinden dat je zo'n mooie auto laat staan omdat hij geimporteerd is...bijzonder vormgegeven knoppen van de verwarming trouwens.
rzasa zei:Als je kunt kiezen is een onk extra leuk, dat snap ik. Maar een superstrakke, redelijk geprijsde 305 met weinig kilometers laten staan, omdàt hij geen onk heeft, snap ik niet. Dan zijn er andere redenen om niet bij een auto te gaan kijken, bijvoorbeeld dat je er geen geld voor hebt.
Moderator
rzasa zei:Als je kunt kiezen is een onk extra leuk, dat snap ik. Maar een superstrakke, redelijk geprijsde 305 met weinig kilometers laten staan, omdàt hij geen onk heeft, snap ik niet. Dan zijn er andere redenen om niet bij een auto te gaan kijken, bijvoorbeeld dat je er geen geld voor hebt. Overigens staat die 305 vlakbij, dus mocht er bij iemand belangstelling zijn...
Bodo zei:rzasa zei:Als je kunt kiezen is een onk extra leuk, dat snap ik. Maar een superstrakke, redelijk geprijsde 305 met weinig kilometers laten staan, omdàt hij geen onk heeft, snap ik niet. Dan zijn er andere redenen om niet bij een auto te gaan kijken, bijvoorbeeld dat je er geen geld voor hebt. Overigens staat die 305 vlakbij, dus mocht er bij iemand belangstelling zijn...
Wat ik eigenlijk opmaak uit deze tekst is omdat jij niet snapt dat een ander een auto laat staan omdat 'ie geen ONK heeft (wat helemaal jouw goed recht is) de ander dan stiekem wel een hele andere reden (bijvoorbeeld geldgebrek) heeft om de auto niet te kopen. Vreemde gewaarwording dit. :T
rzasa zei:Bodo zei:rzasa zei:Als je kunt kiezen is een onk extra leuk, dat snap ik. Maar een superstrakke, redelijk geprijsde 305 met weinig kilometers laten staan, omdàt hij geen onk heeft, snap ik niet. Dan zijn er andere redenen om niet bij een auto te gaan kijken, bijvoorbeeld dat je er geen geld voor hebt. Overigens staat die 305 vlakbij, dus mocht er bij iemand belangstelling zijn...
Wat ik eigenlijk opmaak uit deze tekst is omdat jij niet snapt dat een ander een auto laat staan omdat 'ie geen ONK heeft (wat helemaal jouw goed recht is) de ander dan stiekem wel een hele andere reden (bijvoorbeeld geldgebrek) heeft om de auto niet te kopen. Vreemde gewaarwording dit. :T
Nee, ik dénk dat er dan een andere reden aan ten grondslag ligt. Maar ik begrijp nu dat het je in eerste instantie niet speciaal om een 305 is te doen, maar juist wel om een leuke karakterbak, wat het dan ook mag zijn, zolang die maar een onk heeft. En dan is de keuze natuurlijk een stuk groter. Maar als je wel een 305 zoekt, dan is dit natuurlijk een reuze goede koop, ook al heeft hij een importkenteken. Het zou mij niet weerhouden.
Terug naar de studio in Hilversum.