Favorieten vanaf 26-8.
Karmann Ghia: prachtige 605!
MCW: die Rekord is inderdaad heel leuk en de Ritmo is geweldig!
louisz: leuke Amerikanen, zo'n LTD heb ik alleen nog als tweedeurs voor de lens gehad. Wat een heerlijk imposante Fleetwood.
HarmenA: zo'n Priora heb ik pas een keer gezien, toffe spot!
JFR: prachtige Mercury, die woody's vind ik altijd leuk.
citroenAZU: Fantastische spots! Veel onderweg naar het concours waarschijnlijk, te veel moois om op te noemen. De Shelby haal ik er toch even extra uit, wat een geweldig ding.
Klassiekerrijder: leuke T-5R, maar wat hebben ze die 928 aangedaan?
Buitengewoon productief dagje vandaag, alleen de eerste is van zondag. Alles in Eindhoven.
1991 Toyota Starlet
Een van de mooiste Starlets die ik in jaren heb gezien. Niet geheel verrassend nog bij de eerste eigenaresse.
1980 Toyota Land Cruiser
Een uit Japan gehaalde J40. Ik weet niet wat er met de hoek gebeurd is maar het ziet er niet fris uit.
Rover 825SD Vitesse (1986-91)
Een dieselende Vitesse met een heel klein deukje. Verder lijkt hij niet veel onder te doen voor een zeker welbekend exemplaar.
1993 Daimler Double Six
Op het universiteitsterrein is de intro bijna afgelopen. Zo'n V12 lijkt me toch geen studentenmobiel.
Fiat 126p (1987-93?)
Een Polski Fiat had ik al een tijdje niet meer gezien, deze is zo leuk geel dat ik ervoor ben gestopt.
1985 Nissan Pickup
Een flink gecustomizede Nissan Pickup in de ochtendspits.
1982 BMW 520i & 1980 BMW 732i
Twee sharknoses bij elkaar zal toch geen toeval zijn. Allebei goed gebruikt.
1987 Nissan Sunny
En wellicht de bijzonderste van de dag. Ik kende dit model Sunny helemaal niet als station. Helaas is dit de mooiste hoek, de rechterkant was aanmerkelijk roestiger.