Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar beter ook misschien. Auto's worden hier laatste tijd ook nauwelijks gebruikt. En als ik dan weer een ritje in de Mazda maak geniet ik daar ook weer van hoor.
A3 White zei:We beginnen al over een inruilen, de 6 is showroom klaar..........hoe lang zou het duren:
1 - 3 maanden
2 - 3 kwartalen
3 - 3 jaar
Had trouwens bar weinig gescheeld en had deze week het veld geruimd voor een Estorilblauwe F31 320i M-Sport. Was net niet snel genoeg dus net voor de neus weggekaapt.
MCDubbellU zei:Ik berust me alleen maar op jouw eigen posts
Had trouwens bar weinig gescheeld en had deze week het veld geruimd voor een Estorilblauwe F31 320i M-Sport. Was net niet snel genoeg dus net voor de neus weggekaapt.
Dus als je sneller was had je hem wél gekocht, zo komt het overHoop dat je genoeg plezier beleefd aan je Mazda6 en dat komende tijd ook zal houden.
Tot op zekere hoogte wel als het gaat om gadgets/electronica e.d. Ik lees me altijd goed in en weet dan precies wat ik wil hebben.Hopelijk geldt dat niet voor het uitzoeken van een nieuwe TV, laptop, plant voor in de tuin, avondeten enz
Audi A4tdi zei:Over die F31, zeg ik niks meer
het interieur van de 6 is heel fraai behalve die sticker op de zonneklep.
KadettRT zei:Audi A4tdi zei:Over die F31, zeg ik niks meer
het interieur van de 6 is heel fraai behalve die sticker op de zonneklep.
Een uit Engeland bestellen aangezien de sticker daar op de linkerklep zit![]()
Kristian zei:Jongens, ik dacht al dat ik erg was op autogebied.![]()
Denk dat je stijl achterover valt als je prijs opvraagt van zo'n zwarte zonneklep...
Carkiller zei:5 maanden...
![]()
Ben ik dan de enige die denkt dat dit een beetje apart is?![]()
Carfanatic zei:
Total Loss zei: