AutoWeek 9 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto's
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Weblogs
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Private Lease vergelijker
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 9 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Home
  • Autonieuws

Kwestie van scherp blijven

Terug naar 100?

  • Achtergrond
9 september 2014 om 00:00
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook
AutoWeek 37 2014
AutoWeek 37 2014

Dit artikel is verschenen in AutoWeek 37 2014

We rijden te langzaam. Althans, we mógen sneller rijden dan we kennelijk doen, want om wat voor redenen dan ook schijnen we massaal braaf 100 km/h te rijden waar we 130 mogen. Tijd om de regels aan te passen? Onze stelling luidt: 'De maximumsnelheid moet door het hele land worden beperkt tot 100 km/h. De huidige regels zijn te verwarrend en zorgen alleen maar voor irritatie!' Chef redactie Stéphan Vermeulen licht toe.
Bekijk ook

Op zoek naar een auto?

  • Zoek op merk & model zoek een specifieke auto
  • Auto's vergelijken vergelijk auto's met elkaar
  • Occasions zoek naar een tweedehands auto
Citroën ë-C4 vs. Peugeot e-2008 - Dubbeltest

Citroën ë-C4 vs. Peugeot e-2008 - Dubbeltest

Familieleden die ondanks de vele overeenkomsten toch elkaars concurrent worden, dat is het...

Lees meer
Mazda 3 MPS - Op de Rollenbank

Mazda 3 MPS - Op de Rollenbank

Doorgaans is een plek in de rubriek ‘Op de Rollenbank’ voorbehouden aan auto’s die niet getuned...

Lees meer

Laatste nieuws

Categorie
Categorie
  • Achtergrond
    Roadsters van de 'toekomst' in 1991 - Uit de Oude Doos

    Roadsters van de 'toekomst' in 1991 - Uit...

    9
    • 3 maart 2021
  • Achtergrond
    Flink meer duurzame elektriciteit

    Flink meer duurzame elektriciteit

    61
    • 24 februari 2021
  • PREMIUM
    De eerste Nederlandse autosnelwegen

    De eerste Nederlandse autosnelwegen

    • 23 februari 2021
  • Achtergrond
    Conceptauto's van AutoRAI 1991 - Uit de Oude Doos

    Conceptauto's van AutoRAI 1991 - Uit de...

    35
    • 17 februari 2021
  • Achtergrond
    E10 problemen pieken voor stilstaande auto's

    E10 problemen pieken voor stilstaande auto's

    61
    • 5 februari 2021
  • Achtergrond
    Kilometerheffing terug op agenda autobelastingen

    Kilometerheffing terug op agenda autobelastingen

    62
    • 1 februari 2021
  • Achtergrond
    CEO Lynk & Co: 'Waarom nóg een nieuw merk?'

    CEO Lynk & Co: 'Waarom nóg een nieuw merk?'

    27
    • 16 januari 2021

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep