Nuova FIAT 500 Bodywork Spuiten

Gepost door Xander D 
Hallo mensen,

Van mijn enorm lieve bazin krijg ik een Nuova FIAT 500! Alleen is het bodywork helemaal netjes kaal geschuurd. Dat moet dus gespoten worden! Ze heeft er al professionele verf bij en die mag ik ook hebben. Dus ik zoek alleen iemand met een spuit cabine en een airbrush.

Wat is nou mijn vraag:

Wat zijn de kosten die ik hiervoor kan verwachten? Want het zelf doen in een stoffige schuur lijkt me geen puik plan.

Laat wat horen!

Groeten Xander
Kan je goed een auto spuiten dan?

Weet niet of je het al eerder gedaan hebt, maar het is nogal een professionele klus wil je een mooi resultaat krijgen.
Ik heb wel een adresje, maar weet niet waar je woont en hoe ver je wilt reizen.
Misschien een vreemde vraag, maar waarom is de auto helemaal geschuurd dan?
Nu is mijn Italiaans niet zo denderend, maar met 'nuova' wordt gok ik zo het nieuwe model bedoeld. Die zou ik niet zelf durven spuiten...

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in Amsterdam heb je bijvoorbeeld de Heining Hobbyhal.

Verhuur professionele spuitcabine.
€ 32,50 per half uur of € 60,- per uur.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-02-2013 14:45 door Dakloos.
Laat ik mijn vraag duidelijker maken:

Ik zoek iemand/een bedrijf die voor mij de auto kan spuiten.

Hoeveel gaat dat me kosten ongeveer?

smiling smiley
In die hal vind je ook wel iemand die de auto voor je kan spuiten. Elke kleur is mogelijk, zolang het maar zwart is. winking smiley
Heb je zelf al gezocht op Google?
Een absolute topper is CARe in Utrecht / Ind.terr. Cartesius.
Professioneel tot en met; buitengewoon meedenkend en vriendelijk; scherp geprijsd; topkwaliteit.
Aanrader van de eerste orde. Het omrijden waard.
Xander D
Laat ik mijn vraag duidelijker maken:

Ik zoek iemand/een bedrijf die voor mij de auto kan spuiten.

Hoeveel gaat dat me kosten ongeveer?

smiling smiley

Bij spuiten is de prijs sterk afhankelijk van de gewenste kwaliteit. Top spuitwerk kost veel meer dan snel afgeraffeld beunwerk. Waar je op kan besparen (en ik heb het vermoeden dat je dat ook doet), is zelf demonteren en schuren. Ik weet niet hoe de spuiter van jouw keuze denkt over jouw zelf aangeleverde verf, ik kan het mezelf voorstellen dat de spuiter met sommige merken verf niet wil werken (extreem voorbeeld: er zullen spuiters zijn weigeren te werken met Gamma verf).

Ik zou zelf eerst informeren bij bijvoorbeeld het bedrijf wat Ford Versailles V8 aanraadt.
Je schrijft ook iets over een airbrush, daardoor vermoed ik dat jij meer wil dan een recht-toe-recht-aan muisgrijze 500. Een reden te meer om direct met een echte vakman te gaan praten....
Er is één absolute topper in airbrush, die werkt in fotokwaliteit. Livingstone Rijff

Is dagelijks aan het werk bij No Limit Tuning in Amsterdam. Die kunnen je ook aan prima spuitwerk helpen. Een wereldtje apart daar, maar goede gasten.
Ford Versailles V8
Een absolute topper is CARe in Utrecht / Ind.terr. Cartesius.
Professioneel tot en met; buitengewoon meedenkend en vriendelijk; scherp geprijsd; topkwaliteit.
Aanrader van de eerste orde. Het omrijden waard.

Ik heb 2 ervaringen met CARe maar die zijn niet erg positief, maar betrof dan ook niet de vestiging Utrecht en is al een tijd geleden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2014 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - Gebruiksvoorwaarden - RSS - Partners- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep