Vragen Chevrolet Spark

Gepost door nlx 
Vragen Chevrolet Spark
26-11-2012 17:53
Goedemiddag allen,

Excuus mocht ik verkeerd zitten, dan hoor ik het graag.

Sinds een twee weken ben ik de gelukkige eigenaar van een Chevrolet Spark LT (2012 - nieuw) met LPG. Echter loop ik tegen onderstaande punten aan, ben dus zeer benieuwd of één van jullie me op weg kunnen helpen.

- De USB poort van de radio lijkt niet verder dan folder "G" te komen. Ik lijk kom wel boven de 999 uit te komen, maar niet verder dan een folder met beginletter "G". weet iemand de fabrikant en of hier een firmware update voor is?

- Speakers achter. Zou deze graag voor wat stevigere speakers willen inruilen, maar zit met het volgende. Heb een set JBL gezien, maar die hebben 2 Ohm, en de huidige 4 Ohm, weet iemand of de radio dit trekt? Wellicht iemand een tip welke speakers te gebruiken?

- Zoals bekend zit het 3de remlicht nogal in de weg. Weet iemand hier een alternatief voor. Heb wel een balkje gezien, maar die is 36 cm breed, zou ik dus moeten gaan boren, doe ik liever niet.

- Wat ik ook doe, auto lijkt niet op stuurslot te komen. Verkoper zei wel dat er stuurslot op zat, klopt dit? Lijkt mij niet.

Hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

Alvast bedankt,

Groet,

Martijn
Ik kan je alleen helpen met het stuurslot. Deze werkt alleen als je sleutel er niet meer in zit. Zet je stuur maar eens recht, sleutel eruit en draaien maar. (volgens mij mag het vanwege veiligheid niet meer kunnen met de sleutel er nog in, vroeger kon ik het ook met de sleutel er nog in).
Mijn Lexus had 2ohm speakers en daar was mijn Pioneer niet zo van gecharmeerd, die begon te clippen op hoger volume.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

© 2013 Sanoma Media Netherlands B.V.
Adverteren - Abonneren - Colofon - Contact - Copyright - Disclaimer - Privacy en cookiebeleid - RSS - Twitter- Sitemap
AutoWeek.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep